Jag har varit och tränat idag!! Det kändes jättebra för vi körde ett boxpass så jag fick slå ut all frustration!
Awesome!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit och tränat idag!! Det kändes jättebra för vi körde ett boxpass så jag fick slå ut all frustration!
85.9
Lite bättre fart alltså
Snart -20 sen besöket hos kirurgen före operationen
Känner fortfarande egentligen ingen skillnad men det märks ju på kläderna. Igår var jag och ungponnyn på Tömkörningslektion och jag hade tom väst på mig!
![]()
Yeeah, känner mig inte sugen fast sambon drog hem hamburgare från jobbet igår, lagade en stoor kastrull med pasta carbonara innan jobbet, äter toast med bacon till frukost osv.. Kan han äta bäst han vill, håller mig till min gröt, kassler å fisk jag
EDIT: Varit ute på en morgonpromenad idag t.o.m och senare idag blir det en långpromis med en kompis![]()
45min skulle jag beteckna som en promenad. Upp emot två timmar om den ska bli lång. För mig då.
Gå efter vad du själv tycker är en "vanlig" promenad och kalla det för långpromenad när det markant skiljer sig från den vanliga. För mig är det olika vad jag tycker är långt. Nu när jag tränar väldigt lite så tycker jag att helgens 4,5-kilometare var ganska lång eftersom jag normalt brukar gå kanske 2, max 3 km. Men i en period när 4,5 är det jag promenerar dagligen måste jag kanske upp i 7, 8 km innan jag kallar den lång.Jag har aldrig varit så mycket av en promenadmänniska egentligen, därav min lite mer restriktiva syn på det hela kanske![]()
Jag ligger tyvärr kvar på samma vikt den här veckan oxå. Jag har svårt att motivera mig i mörkret och hoppas på att jag får en skjuts när vi åker till Gran Canaria så att jag kan röra på mig ute mera. Har dock blivit några bodybalancepass den här veckan så att jag har träningsvärk och det är ju bra!
Jag gör samma sak varje morgon, kissar och sen kliver på vågen (och släppet ut hundarna).
Vågen leker berg- och dalbana med en rutin som är nästan helt förutsägbar men ibland är det jobbigt, faktiskt.
Tur att trenden fortfarande är nedåt.
*äter vidare på den supersöta frukosten*
Alpro mild and creamy blåbär och banan i. Tungan krullar sig, blir inte ett nytt inköp.
Ställde mig på vågen i morse och det såg ju mycket bättre ut än förra veckan! Vi var ovanligt återhållsamma i helgen, men å andra sidan åt jag tårta minst en gång om dagen varendaste vardag förra veckan
Hur som helst så behöver jag enligt vågen bara gå ner drygt 1 kg för att hamna på "kläderna stramar inte åt"-vikten från i somras. Men jag tänker nog hänga hör i tråden ändå för att bli påmind om att fika varje dag inte är bra ändå, oavsett om det syns på vågen eller inte.
Ja, 1 kg är ju inte så mkt att tala omMen alltid bra att påminna sig själv om vad som hända kan! Haha.
1 kg är ju jättebra på en vecka!
EDIT (känns konstigt att skriva så då jag heter Edit IRL) såg nu att du svarade på annat och att 2,2 kg hade du gått ner, det är ju superbra! Grattis!