Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ansluter mig till tråden!
jag har sedan två månader tillbaka varit medlem hos Viktväktarna och har sedan dess gått ner 5 kg!
Började på 85,5 kg och vill ner under 70 kg, helst 65. Vissa dagar är jobbiga även om sötsuget nästan helt försvunnit. Ibland står vågen helt still, ibland visar den + men jag har gett mig fan på att jag ska lyckas!
Den här tråden är inspirerande och fylld med pepp! följt den i smyg ett tag men tänkte göra mig offentlig nu :-)
I nådde jag 5% :-) det firas med en bit mörk choklad och glass för min stackars onda hals!
Mela99> Skojj! Hur går det för dig?
Jag vill också vara med och peppa och få pepp
Ni är alla så duktiga!!
Gick upp lite för mycke när jag var sjukskriven 3 månader över sommaren. Gick "bara" upp 5 kg men tappade säkert lika mycket muskler så räknar med att jag gick upp 10 kg fett.. Inte lätt när man bara kunde ligga i soffan utan att röra sig.
Började träna igen så fort jag fick men har inte hittat samma energi som innan skadan. Har även för ca 1 månade sedan tagit tag i maten och måltiderna går bra. Dock är jag så sockerberoende så snasket är jättesvårt att låta bli. Och då händer inte så mycket.
Har ingen våg hemma men väger mig på gymmet ibland.
Senast vägde jag 80 vilket är 10 för mycket. Så mitt mål är 10 minus och mer synliga muskler.
Måttband är bra ta till om man inte har våg (och ofta bättre än att väga sig om man samtidigt tränar för att få muskler). Mät gärna på flera ställen som hals, överarm, byst, rygg, midja, rumpa, lår, knä och vad