Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veckan har varit galen för mig, helt kaotisk. Skulle vilja motionera lite men känner att jag varken har tid eller ork för tillfället.
Får fixa allt hemma, inte så konstigt med det, men skulle vara uppskattat om partnern gjorde det lilla hon kunde istället för att bara lämna det så får jag göra det oxå även om det inte handlar om direkt mycke tid. Handlar mer om att det skulle underlätta för mig något enormt om hon gjorde det hon kan göra.
Och min vän gick bort i veckan, tycker just nu att 2015 kan ta å dra något gammalt över sig och bli snabbspolad så året är över någon gång.
Blev en del socker i måndags och även alldeles för mycke igår, vilket kanske inte är så direkt konstigt med tanke på hur veckan har sett ut.
Tog en promenad på nästan en timme i onsdags och ska ta en promenad idag oxå.
Jag brukar dricka Naturdiets färdiga smoothies, mango/persika, granatäpple/hallon eller red berries (laktosfri), hurvida dom smakar mjölk eller inte kan jag nog tyvärr inte svara på, men det är dom jag tycker är godast.Om ni bantar på shake vilken använder ni? Jag kan inte ha ngn som smakar mjölk.
@MidnightSoul Det känns så fjuttigt att skriva att jag beklagar, men det gör jag verkligen.
Tänk på att äta ordentligt är viktigare än viktnedgång när man mår kasst.
Kan du inte be partnern snäll? "Snälla kan inte du fixa det lilla du kan, det blir lite för mycket för mig just nu annars?"
Det var lite ironiskt![]()
Hur många dricker du om dagen?Jag brukar dricka Naturdiets färdiga smoothies, mango/persika, granatäpple/hallon eller red berries (laktosfri), hurvida dom smakar mjölk eller inte kan jag nog tyvärr inte svara på, men det är dom jag tycker är godast.
Det beror på lite, oftast till frukost, men brukar försöka ha det med mig om jag vet att jag kommer vara borta och inte kunna få tag på mat på ett enkelt sätt eller har möjlighet att ha mat i kylskåp alt värma mat i micro. Då är dom smidiga att ha som ersättning lunch/middag/mellanmålHur många dricker du om dagen?
Rumpbyxor? ¿Qué?Jag är på väg och ska köpa ett par rumpbyxor som belöning för att jag varit så duktig.![]()
Rumpbyxor? ¿Qué?
Jag köpte naturdiet och Nutrilett i "shake". Men hur nyttigt är det? Mkt socker.