Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@ameo : Här är det långsiktiga målet -20 kg ungefär. Det är mer än ett par enstaka kilon även fast det är supermycket. Det kräver en stor omställning, vilket det troligen kommer göra för dig också om du har många kilon att gå ner.
Hoppas du kan börja träna snart, men innan dess kan du väl alltid fundera på maten? Jag gick ju ner en del förra vintern, och det största jag gjorde var att inte äta godis och sötsaker samt dra ned på portionerna. Pt alltså fortfarande allt, bara på ett annat sätt. Lycka till![]()
jag har inte följt de tidigare vikttrådarna, bara den som kallades för "tjockistråden". Och nu förstår jag varför den startades. Jag kan förstå att 3 kg "för mycket" känns viktigt för den som är så smal att de 3 kilona gör skillnad, men det känns samtidigt som en skymf att ens diskutera det som övervikt när det i samma tråd finns "riktiga tjockisar".
För mig är viktnedgången väldigt långsiktig. Jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag inte är beredd att göra några stora förändringar. Jag äter hyfsat bra, fuskar ibland. Jag vet också att det som gör skillnaden för mig är just när jag motionerar, vilket jag även behöver för att må bra i min värkiga kropp.
Jag ser tråden som ett sätt att hjälpas åt med motivation och tips och idéer. Sen spelar det inte så stor roll om det är 2 eller 42 kg man vill gå ner.jag har inte följt de tidigare vikttrådarna, bara den som kallades för "tjockistråden". Och nu förstår jag varför den startades. Jag kan förstå att 3 kg "för mycket" känns viktigt för den som är så smal att de 3 kilona gör skillnad, men det känns samtidigt som en skymf att ens diskutera det som övervikt när det i samma tråd finns "riktiga tjockisar".
För mig är viktnedgången väldigt långsiktig. Jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag inte är beredd att göra några stora förändringar. Jag äter hyfsat bra, fuskar ibland. Jag vet också att det som gör skillnaden för mig är just när jag motionerar, vilket jag även behöver för att må bra i min värkiga kropp.