78.7 27/12
78.5 4/1
77.0 10/1
76.4 17/1
74.9 24/1
Inte längre fet enligt BMI och det är ju trevligt, dessutom mindre än 20kg kvar till målvikt
Som synes så är inte viktnedgången jämn över veckorna.
Fortfarande mens också, så jävla drygt. Det är uppenbarligen hormonkaos i kroppen.
Ätit riktigt dåligt den här veckan, både för lite och fel. Ska försöka starta om med bättre mat nu i helgen = inte lämna gården.
För de som inte redan vet så brann min bil i måndags så det blev lite kaos och sen har kvällarna spenderats med att provköra bilar och liknande, vilket gett 4h sömn per natt. Igår somnade jag 19, vaknade vid 03, drack, tog en värktablett och somnade om till 09.
En sådan här vecka före operationen hade jag lätt smällt i mig en påse chips, ett paket glass och ett par hekto godis, varje dag. Plus lunch ute, visserligen sallad men...
Den här veckan har jag tuggat mig igenom 300g skorpor (med hjälp av hundarna), två lakritsstänger och tre bitar Remi Caramel (jäkla testagramlåda!) plus en ost- och skinkmacka, en halv kycklingwrap, ett ägg och typ 100g kyckling. På hela veckan. Och då känns det ändå som att jag inte gör något annat än äter.
Dricker naturligtvis te med mjölk i också, mycket,
Så ny helg, nya tag!