65,1 kg igår, inte så konstigt efter helgen dock. Får se hur det ser ut senare i veckan. På g att få mens oxå tror jag så är nog lite extra vikt där oxå isåfall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heh, det kan jag ju glömma tack vare SJ och Trafikverket. Sitter på ett tåg som är mer än en timme försenat och när jag kommer fram ska jag handla mat, förhoppningsvis hinna låna en bok på bibblan, köra hem, laga mat, äta... Ingen löpning i dag heller mao.Nu i morse försov jag mig igen, så ska jag träna i dag får det bli i kväll. Får se om det går.![]()
Såna dagar får man vara bitterHeh, det kan jag ju glömma tack vare SJ och Trafikverket. Sitter på ett tåg som är mer än en timme försenat och när jag kommer fram ska jag handla mat, förhoppningsvis hinna låna en bok på bibblan, köra hem, laga mat, äta... Ingen löpning i dag heller mao.Fick en lunchpromenad iaf; 3 km i långsamt tempo. Yay. (Ja jag är bitter.)
Tack!Såna dagar får man vara bitter![]()
Vikten låg mirakulöst nog på 64,8, alltså ungefär som förra veckan. Det var ju trevligt om än oförtjänt.Återkommer med vikt i morgon. Hu.![]()