Bukefalos 28 år!

Vilda Västern kommer till Yddingen

(Sydsvenskan)
Bara positiva röster har hörts om planerna på en anläggning med westernridning vid Yddingesjön. Men länsstyrelsen kan tänkas protestera. YDDINGE. En ridanläggning med ridhus, stall och boningshus...

Läs mer...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

Funderar över varför och hur länge westernridning ska förknippas med "Vilda västern"

/LL
 
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

Men vi skjuter ju bara puffra, kastar lasso, dricker vatten ur kaktusar och drar våra hästar i munnen ju, det vet väl alla ;) :devil:
 
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

En förlängning av Bökebergs Gård låter det som... Samma personer inblandade också.
 
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

ja det verkar inte finns någon gräns för resurserna där inte...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag har hört om autism är att många som har det har mera känsla om rätt och fel motför andra. Men det stämmer ju inte för...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 089
Senast: emma-vsm
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 032
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 833
Senast: starcraft
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 773
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp