Vilka är dräktiga inför 2008?

Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Zelda är åter dräktig med Rite on Line.
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Jag har en dräktig med Kadabra i år. Och nej, jag menar inte Botvids gamla alias. :D
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Min ska på ultraljud på onsdag så håll en liten tumme att de inte e tomt!!!
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Fortfarande dräktig med Bundle of Muscle!
12043792.jpg
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

De var 45 idag. Ja var så nervös att hon resorbert! Hon har ju typ brunstat en del.
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Nu har jag äntligen fått se min blivande stjärna på ultraljudet (16 dygn). Razzia är dräktig med Gallant Baron!

Mvh/Somi
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Nilla Snazzy är konstaterat dräktig med Muscels Memory. Äger inte stoet, lånar magen ett år bara...
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Hon var dräktig! :banana:
Varken semin.personal eller veterinären trodde att hon var dräktig. Dom skämtade lite om det och sa att hon KAN ju faktiskt vara dräktig. Snacka om förvånade miner när det var en svart "kula" där inne. (19 dygn)

Ska tillbaka för koll om ungefär tre veckor...
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Svart kula? När veterinären jag var hos visade mig på skärmen var de en vit fläck som ja trodde jag skulle kolla på. (se bild ovan).
DÄr fanns alla fall ett litet hjärta som slog!
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Ja min såg ut såhär på 42 dygn 2005...som en Alien :eek:
Men det var nog ett UFO för ungen resorberades och föddes aldrig :cry:

497011.jpg
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Tittar man i boken "Att bli med föl" sida 35, vänstra bilden så var det en sån "kula". Nästa koll är om tre veckor och då ska man nog se ett litet foster (högra bilden i boken).

Första fölet för mig, andra för stoet så man läsar allt man hittar :)
(skulle kanske ha fotat...)
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

nä en krockodil som ligger med huvudet åt vänster o baken o svansen svängt åt vänster. som ett bakvänt C.
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Tittar man i boken "Att bli med föl" sida 35, vänstra bilden så var det en sån "kula". Nästa koll är om tre veckor och då ska man nog se ett litet foster (högra bilden i boken).

Första fölet för mig, andra för stoet så man läsar allt man hittar :)
(skulle kanske ha fotat...)
Har med den boken o de ser ju inte ut som min bild. Men de e nog inga fel för då hade ju han sagt de! levde gjorde de o hoppas gör!
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 058
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 484
Senast: Lisa2014
·
Avel Nu har jag haft ut vet och mycket riktigt är stoet tomt. Eftersom vi har egen hingst tog vi hem honom från betet direkt och har släppt...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: Cornelia
·
Avel Hej, jag har ett shettissto som gick på fribetäckning maj-september förra året. En anledning till att hon fick gå kvar så länge var att...
Svar
8
· Visningar
2 935
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp