Vilka är dräktiga inför 2008?

Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

nä en krockodil som ligger med huvudet åt vänster o baken o svansen svängt åt vänster. som ett bakvänt C.

Ja j'klars...den kanske åt upp sig själv :eek:

Annars ser den ut som en "smiley" ..huvudet på sidan åt höger och som bläckfiskben åt vänster :rofl::rofl:
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Jag måste be om ursäkt, men den ungen FÖDDES ju :love:

Det är ju lilla Jags..Nog för han leker krokodil i hagen med dom andra grabbarna :angel:


( Har andra UL på ofödd unge)
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Vid den första dräktighetskollen är fostret för litet för att synas. Det man ser är den vätskefyllda fosterblåsan. Vätska ser svart ut på ultraljud, varför väskefyllda cystor är svåra att skilja från fosterblåsor i ett tidigt skede. Vid senare dräktighetskontroller är fostret större, och då syns även det. Det ser vitt ut.
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Idag har vi dräktighetskollat tre stycken: Smaragd Broline som var konstaterat dräktig nere i Frankrike, men som brunstade vid hemkomsten.. Hon var i allafall fortfarande dräktig, och det var första gången jag sett en sprattlande fölunge på ultraljud!

Vi kollade även Hillary Clinton (Orlando Vici) som tyvärr inte var dräktig, och Jalusie (Love You) som var dräktig!

Så Hillary gör en vända till på stationen, övriga är klara för i år.
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Idag har vi dräktighetskollat tre stycken: Smaragd Broline som var konstaterat dräktig nere i Frankrike, men som brunstade vid hemkomsten.. Hon var i allafall fortfarande dräktig, och det var första gången jag sett en sprattlande fölunge på ultraljud!

Vi kollade även Hillary Clinton (Orlando Vici) som tyvärr inte var dräktig, och Jalusie (Love You) som var dräktig!

Så Hillary gör en vända till på stationen, övriga är klara för i år.

Idag har vi kollat Hillary Clinton igen, och den här gången var hon dräktig. Så fyra fölungar på gång till nästa år. Spännande!
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Sober Rapida är dräktig med Fill V.
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Nu har även jag dräktigt. Med Smasher. Beräknas komma runt 9/6.:banana:
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Jaha..då får ni vår lista här:

Cher Arriba dräktig med Silver Pine

Maternelle dräktig med Muscle Memory

Sotarns Pandora dräktig med Enjoy Lavec

Natascha Gul dräktig med Adams Hall

Piece of Glass dräktig med Finish

Bluepearl dräktig med Fill V

Kära Emilia dräktig med Super Arnie

Diana East dräktig med Enjoy Lavec

Pandora Simb dräktig med Enjoy Lavec

Clipper Queen dräktig med Mr Pine Chip

Diamant Blågul dräktig med Adams Hall

Kontie Ås dräktig med Love You

Och så ska vi kolla:

Gåvanfrånovan seminerad med Muscle Memory

Vamp seminerad med Adams Hall (bytt hingst)

Blue Bahia seminerad med Lindy Lane

Miss Arriba seminerad med Juliano Star

Så man lär ju knappt vara arbetslös till våren..:D

AM
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Där ser du!! :D:D
Nu har du ytterligare en anledning att svänga in på kaffe :idea:

AM
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Ja, jag får nog komma förbi någon dag och spana in Bahia och Jeanbat-flickan! :)
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

KL

Vi har en konstaterad med Kiss Francais och en som är betäckt med Skaffer brunen men vet inte om hon är dräktigt ännu.. ska bara kolla rektalt..
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Nu ska dom äntligen komma hem, tjejerna:bump:

Waltzing Queen dräktig med Fill V (fick byta p g a spermakvalitet)

Little More Action dräktig med General du pommeau.

/ C
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Jag har ett sto (e: Dublan) dräktigt med Bokli Balder. Konstaterad dräktig den 18/8 på 65 dygn. Det var en pigg rackare som rumlade runt där inne.
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Nu är rosanna kollad på 90 dagen o där var fortfarande en polle i maggen på henne!!!
kommer ut nån gång kring 20:e april!!!!
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Wictoria Somolli är dräktig med Home Alone
Lady Amok är dräktig med MR Pine Chip
Enjoy Garbo var dräktig efter fyra sem med Adams Hall alla hurrade tills dom säg tvillingar med skiljevägg så det blev abort :cry:
Enjoy kastade även efter Enjoy Lavec i vintras så hon är lite lätt tråkig och dyr i drift ,men vi får ta nya tag med Adam nästa år/ Appendix
 
Sv: Vilka är dräktiga inför 2008?

Uppdatering:

Gåvanfrånovan dräktig med Muscle Memory

Blue Bahia dräktig med Lindy Lane

Miss Arriba dräktig med Juliano Star

Vamp tom i år.

Och tyvärr även den gästande Nebraska...Beklagar. :(

AM
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 058
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 484
Senast: Lisa2014
·
Avel Nu har jag haft ut vet och mycket riktigt är stoet tomt. Eftersom vi har egen hingst tog vi hem honom från betet direkt och har släppt...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: Cornelia
·
Avel Hej, jag har ett shettissto som gick på fribetäckning maj-september förra året. En anledning till att hon fick gå kvar så länge var att...
Svar
8
· Visningar
2 935
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp