Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*delvis kl*

Hm, trist med så få anmälda. :( Har ev. en kuse till som jag kan anmäla imorgon (det borde väl vara OK va, Lillcaksa, eftersom ingen fler verkar vilja anmäla?) så att det åtminstone blir fem kusar i loppet. ¨

Jag har förresten startat en ny liga, "4 år, max 8000", där alla lopp är för 4-åringar med högst 8.000:- insprunget (men det kanske ni fattade av namnet...). Jag har nämligen ett gäng fyraåringar som är för dåliga för att kunna hävda sig i klassen högst 24.000:-, men jag vill ändå behålla dem för framtiden, och då vore det kul att kunna starta dem mot jämnbördigt motstånd medan man väntar på att de kan hävda sig i de vanliga loppen. Ni får gärna anmäla er till ligan! :)

:bump:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag har inte heller nån.. de är väl bara att inse att vi i ligan bara har massa kassa hästar :D

Jamenar eftersom de lägre loppen blir fulla direkt :rofl:

Nästa säsong tar jag nog bort 150 tusen loppet och lägger till ett till lägre lopp.. vad vill ni ha för mer lopp?

Maidenlopp?
Hästar med 0 kr?
1,5,10,15,20,25,30,40,50 tusen högst?

säg vad ni tycker
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*delvis kl*

Hm, trist med så få anmälda. :( Har ev. en kuse till som jag kan anmäla imorgon (det borde väl vara OK va, Lillcaksa, eftersom ingen fler verkar vilja anmäla?) så att det åtminstone blir fem kusar i loppet. ¨

Jag har förresten startat en ny liga, "4 år, max 8000", där alla lopp är för 4-åringar med högst 8.000:- insprunget (men det kanske ni fattade av namnet...). Jag har nämligen ett gäng fyraåringar som är för dåliga för att kunna hävda sig i klassen högst 24.000:-, men jag vill ändå behålla dem för framtiden, och då vore det kul att kunna starta dem mot jämnbördigt motstånd medan man väntar på att de kan hävda sig i de vanliga loppen. Ni får gärna anmäla er till ligan! :)

:bump:

Jao.. vi har ju gått igenom det här förut.. svårt att få till några bra regler.. men jag tycker att när de är ett dygn kvar så får alla som vill anmäla hur många hästar de vill.. MEN! bara en av hästarna får poäng till bukeligan

edit: OBS. ett dygn innan loppet STÄNGER.. vilket är midnatt den 23dje.. (btw nån som vet om de är morgonen den 23dje eller kvällen den 23dje?)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*kl*

Men hörni, var håller alla hus? Vi kan ju inte låta sulky-tråden dö!!!

Bara knappt tre timmar kvar till ligaloppet, vem vinner? Jag tror stenhårt på min Ulf Adventure. :banana:

Lite besviken på träningsrapporten idag, det hade inte alls hänt mycket. :(

Och som avslutning: GÅ MED I MIN NYA FYRAÅRINGSLIGA!!!! :bump:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

är du elitmedlem så tycker ja du ska ansöka till våran liga :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*lånar min egen knapp*

HALLÅÅÅÅÅ ALLA, var är ni? Ni måste anmäla till Buke-loppet, det har redan skjutits upp en gång pga för få anmälda, anmäl NU!

Och gå med i min 4-åringsliga på samma gång, vi saknar 8 medlemmar för att få köra lopp. :bump:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

De e bara att konstatera att vi måste ta ner maxgränserna på loppet..


Hoppas alla förstår att även om de bara är 5 anmälda eller vad gränsen är så får alla 5 poäng! Enkelt sätt att få lite poäng? Även fast man inte har så bra häst?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*kl*

Så nu sitter man vid datorn igen, har knappt sett en dator på flera veckor nu... :( Jag har "sulky'at" lite när jag varit hemma, men knappt orkat med det heller. Det är jobbigt att jobba - speciellt på distans från hemmet! :D

När det gäller buke-loppen får jag väl säga att jag verkligen inte har tillräckligt bra hästar för att vara med i de ligalopp som går sent på säsongen eftersom mina inte springer in mer än 20-40 000kr... :angel:
Men om ett par (10???) säsonger kanske jag har tillräckligt bra hästar?? ;)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag råkade betäcka minaston nu tog fel på en vecka jävligt klantigt
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Det står på infosidan när bukemästaren är.. kommer inte ihåg exakta datumet.. De tio översta på resultatlistan får vara med i bukemästaren.. är det någon av dom som av någon anledning inte vill vara med så får de själv ta kontakt med nummer 11 osv..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

kl.
dags för betäckning ikväll^^ eller ja, inatt då;) nån mer än jag som kommer sitta uppe:angel:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 086
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
41 414
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 763
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp