Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Defenetivt en sen kväll blir det här. Hur har föra årets föl utväcklats?

Har provat att träna lite mer jämt istället för att bara maxa på en gång..har nu 3 föl som är anständig/skaplig i både kondis å psyke samt knackig i rytmik/löpteknik. ska bli spännande å se vad dom maxar på nu:bump:
dina då?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Började träna rytmik i tre väckor. hände inge ting tro att det var två som höjde sig. Sen började jag maxa på kondis men inga är maxade än. Tycker att dena kul faktiskt har tränat mycket dåligt.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ingen aning..jag provar att sitta uppe till 00.00 funkar det inte då skiter jag i det å betäcker imorgon istället..antar att de är för hög belastning nu? alla vill väl va först på dom bra hingstarna..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Ja man får vell göra så men de hingstar jag velat ha får jag vel inte .Typiskt. Sen kommer de vel att läga ut dem igen får man vel hoppas.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nej, verkar vara helt omöjligt att ta sig in på sulky nu :(
Får hålla tummarna att nån hingst finns kvar sen...
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Själv har jag haft lite halvkassa föl den här säsongen... några som har anständigt psyke och knackigt på löpteknik och rytmik.
Vad som gladde mig den här säsongen var däremot att min lovande ettåring maxade på hisnande, inte varje dag det händer :)
Får hoppas man får nåt liknande föl den här gången.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag blir galen snart inga föl för mig värkar det som. Tur att jag inte lagt ut den egna hingsten och att accept läggs ut i morgon.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Inte för mig heller... och nu kommer sidan inte upp förrän imorrn.
Får väl hoppas att det inte var alltför många som hann betäcka så att det finns några hingstar kvar imorrn...
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Mina hingstar bl.a Sirloin, Krita och Crazy Train (alla steg 3) kommer att läggas ut under veckan.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Ja det var skönt att veta. Sulky har fortfarande inte kommit upp har funderat ärligt på att va hemma idag men åker och jobbar i alla fall.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Det låter som om det går bra ju tycker jag mina är inte ens i närheten. Hoppas verkligen att du får ett lika bra föl i år.:)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nja, det fölet var nog bara en lyckträff... håller tummarna bara att jag kommer åt att använda samma hingst till stoet igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
3 086
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
41 415
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 763
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp