Vilka skydd är starkast?

Sv: Vilka skydd är starkast?

Åhh, finns det inte något liknadnde man kan ha när man rider? Skulle behöva en sån på min som biter i precis allt han kommer åt, tyglar, martingal mm.

Det finns någon variant. Kan du inte sätta en platta av något slag som sitter på undersidan, igenom och fast i nosgrimman och fram en bit under hakan? Typ som Levisto har.

Jo jag har funderat på det, har ju sett en mass bilder på honom men kan inte riktigt se hur den sitter fast. Hade ju varit så enkelt att köpa en om det hade funnits, men jag får nog vara lite uppfinningsrik.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 192
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 969
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 473
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka