Vilken försäkring har ni?

Jo, tagit med det i beräkningen. Blir ändå inte någon större skillnad... Inte så jag tycker det är värt 50% lägre veterinärvårdsbelopp åtminstone.

Förstår!
Fortfarande lite sur för att de inte ville ge mig rabatt eftersom vi har länsförsäkringar. :cautious:
 
Förstår!
Fortfarande lite sur för att de inte ville ge mig rabatt eftersom vi har länsförsäkringar. :cautious:

Ja du. Verkar konstigt.. Den står ju med i översikten. Skall förhandla med dem vid bankbytet som vi skjutit på till efter sommaren. Dygnet hade visst bara 24 timmar fortfarande...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Nu har Agria höjt försäkringen IGEN. Betalar alltså 11500 om året vilket nästan blir 1000 kr/mån. Har till sista april på mig att...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 041
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 386
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 377
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp