Vilken låt förlorade ni oskulden till?

Jag känner mig lite som ett UFO men jag kan inte ens säga när jag hade sex första gången. Det hela skedde så gradvis och successivt att det liksom inte går att peka på 'en gång' som var första utan snarare några månader.

antar att de flesta menar typ penetrerande samlag som första gången de hade sex? det kan jag verkligen inte heller minnas.
Jag räknar penetrerande samlag. Om jag inte gjorde det skulle jag få räkna pappskallen som pressade mig till ett par avsugningar som min förste. Jag var 14 ... :mad:

(Jag var 14 även med den som jag räknar som först och det vi gjorde var bra, det suddade liksom ut den där första skiten).
 
Jag minns första gången jag låg med någon (enligt samma definition som Bläckis härovanför). Det var ingen musik på. Men om det hade varit så ligger nog Beatles, Bowie eller Stones bra till.
 
@mandalaki Ja, jag gissade att det var ju penetrerande samlag som åsyftas. Jag vet inte när det var första gången heller för mig.

Däremot - minns jag faktiskt första gången jag hade bra, fint sex som inte gjorde ont och som jag genuint ville ha. Tror det får räknas som min första gång faktiskt :). Innan dess var jag bara ung och rädd och klarade inte att säga nej. Även om killen borde ha slutat tjata och pressa mig till saker jag inte ville.
 
Får förresten säga lite som @niphredil att jag minns ingen exakt första gång, det var mer gradvis. Men jag minns vem det var för han var mitt första förhållande och hånglet accelererade ju och förr eller senare slank den in.

(Så det kanske var Harry Belafonte ibland och Alice Babs ibland, typ).
 
Uhm. Jo, jag minns nog det mesta (utom hans namn). Våningssängen på festen, typ 60 personer närvarande (inte alla sexandes dock då), det stånkades på lite här och där helt öppet mitt på festen och dansande sjungande människor., och vi avslutade med oralsex. Vilket kanske var lite väl tydligt då flickor ibland lätt blöder vid penetration. Japp. Det var pinsamt. Men det var trots det generande röda clownansiktet han hade, jefla bra första-gången-på-riktigt-sex. :o
 
@mandalaki Ja, jag gissade att det var ju penetrerande samlag som åsyftas. Jag vet inte när det var första gången heller för mig.

Däremot - minns jag faktiskt första gången jag hade bra, fint sex som inte gjorde ont och som jag genuint ville ha. Tror det får räknas som min första gång faktiskt :). Innan dess var jag bara ung och rädd och klarade inte att säga nej. Även om killen borde ha slutat tjata och pressa mig till saker jag inte ville.
För min del var det första gången jag gjorde något mer än hångla med kläderna på men ja, det var penetrerande sex.

Jag har ett annat tidigt sexminne som har etsat sig fast mycket hårdare pga positiva orsaker. Då lyssnade vi på ett System of a Down-album på repeat några gånger och än idag väcker det upp ljuva minnen när jag hör någon låt från det albumet.
 
Uhm. Jo, jag minns nog det mesta (utom hans namn). Våningssängen på festen, typ 60 personer närvarande (inte alla sexandes dock då), det stånkades på lite här och där helt öppet mitt på festen och dansande sjungande människor., och vi avslutade med oralsex. Vilket kanske var lite väl tydligt då flickor ibland lätt blöder vid penetration. Japp. Det var pinsamt. Men det var trots det generande röda clownansiktet han hade, jefla bra första-gången-på-riktigt-sex. :o

En orgie på 60 personer hade varit en första gång att minnas! Fast kanske ännu svårare att komma ihåg namnen då ...
 
En orgie på 60 personer hade varit en första gång att minnas! Fast kanske ännu svårare att komma ihåg namnen då ...
Fast nej, det var ingen 60-personers-orgie alls, det var bara så att många sexades lite här och var mitt på festen. Absolut ingen orgie alls. Vi pratar sent 70-tal.
 
Ja ni som hade musik spelandes i bakgrunden, vilken låt kommer ni ihåg?

Själv måste jag tyvärr erkänna att Drängarna spelades på repeat hela natten. Jag kan fortfarande inte lyssna på dom. Jag skyller på att vi var packade och det var hemma hos honom så inte mitt val.

HAHAHA :D


UNTZ UNTZ!! Jag var 15 år och var jättekär i killen. Hans mamma hade bjudit oss på pizza och sen stal vi vodka från hans pappa som vi blandade med oboy. Han hade två gigantiska högtalare i rummet och den här låten gick på repeat hela natten. Vaknade på morgonen och kräktes oboy genom fönstret.

Kände mig som världens lyckligaste tjej. :D Vi var tillsammans flera år efter men nu är låten endast en lättsam påminnelse om ungdomens lättsamhet och forna glans ;):D
 
Ok, jag outar väl detta.
Det var Magnus Uggla, typ Varning på stan eller nåt. Hujedamej. Det var ingen höjdarupplevelse ur nån aspekt alls.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 954
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Rie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 924
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 828
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp