Vilken låt förlorade ni oskulden till?

Ingen aning om det var musik eller ej, minns inte längre vilket årtal eller vart det skedde eller så. Jag har dock koll på antal partners men enbart för dom är så få :laugh::laugh::laugh:
 
Ja ni som hade musik spelandes i bakgrunden, vilken låt kommer ni ihåg?

Själv måste jag tyvärr erkänna att Drängarna spelades på repeat hela natten. Jag kan fortfarande inte lyssna på dom. Jag skyller på att vi var packade och det var hemma hos honom så inte mitt val.


Alltså jag kräks lite inombords när jag skriver detta..

Låten "Bobby Brown" av Frank Zappa spelades i bakgrunden:wtf::rofl:

Så jävla romantiskt:turd:
 
Jag känner mig alltid som ett ufo när sådana här saker kommer på tapeten. Det är nämligen så att jag inte minns när jag förlorade oskulden:o. Och nej, jag tror inte att det beror på att jag var berusad eller något traumatiskt. Jag minns inte min första kyss heller. Och, nej igen, jag har inte levt ett extrempromiskuöst liv med ohyggligt många sexpartners.

Jag är liksom inte ens särskilt gammal!?!

Skulle tippa på att jag förlorade oskulden i en tid då potentiella låtar skulle kunna vara:

Britney Spears: Hit me baby one more time(näe)
Scooter: FasterHarderScooter(hoppas inte!)
Vengaboys: Boom boom boom(hoppas verkligen inte!)
Manu Chao: Bongo Bong(eh?)
Jag skojar inte nu men jag fick genomlida Vengaboys och just den låten under mitt första samlag. Sexet var uruselt och killen var hemsk. Tur att både låten och sexet var kort.
 
Uttrycket "förlora oskulden" är bland de värsta uttryck jag vet. Jag trodde att det inte längre användes, nu då man inte längre tror på att det finns en "mödomshinna".

Jag minns inte första gången jag hade sex med någon och jag minns alltså inte heller om någon musik spelades samtidigt. Men det hela bör ha ägt rum i skarven mellan 1970-80 talet någonstans.
 
Jag kan tillägga att jag faktiskt mår fysiskt dåligt av att tänka på hela grejen. Jag såg den här tråden men klarade inte av att öppna den. Sen bet jag ihop och tänkte att va fan.

Det var min första pojkvän och den som sen behandlade mig väldigt illa under många år. Ibland tänker jag att det skulle ha varit kul att ha en helt oskyldig första gång där man kan skratta åt eländet efteråt.

Som tur har jag världens bästa man idag, så det spelar egentligen ingen roll.
 
Jag kommer ihåg dehymeneringen (lite lätt bakis men inte full vid samma tid det var fotbolls-VM i USA) och det var tack och lov inget soundtrack inblandat. Det hela var inte så mycket "förlora" som "bli av med" oskulden och det är inte som att jag var med honom igen :D

Har dock vid senare tillfälle haft sex till filmerna "The Last of the Mohicans" och "Dobermann" vilket var mycket trevligare :p
 
Kvällen jag hade sex för första gången minns jag ingenting från i princip, då den inte var speciellt minnesvärd. Upplevde inte nice sex förens jag började träffa och ligga med sambon! Första gången med honom lever däremot kvar i minnet:D
 
Jag känner mig lite som ett UFO men jag kan inte ens säga när jag hade sex första gången. Det hela skedde så gradvis och successivt att det liksom inte går att peka på 'en gång' som var första utan snarare några månader.

antar att de flesta menar typ penetrerande samlag som första gången de hade sex? det kan jag verkligen inte heller minnas.
 
Jag känner mig lite som ett UFO men jag kan inte ens säga när jag hade sex första gången. Det hela skedde så gradvis och successivt att det liksom inte går att peka på 'en gång' som var första utan snarare några månader.

antar att de flesta menar typ penetrerande samlag som första gången de hade sex? det kan jag verkligen inte heller minnas.

Jag räknar första penetrerande samlaget, ja (jag var ganska oskyldig så jag hade bara hånglat innan dess ändå). Minns det nog mest för att jag minutiöst nog hade planerat hela grejen för att inte vara Den Sista Oskulden bland mina kompisar. Planerat på den nivån att jag räknade ut vilken ung man som jag var relativt säker på skulle tacka ja till erbjudandet och sedan förförde honom, precis så sublimt som man gör när man är sexton.

(Föga förvånande visade det sig efteråt att de flesta av mina kompisar inte hade haft sex. Men nåja, jag är nöjd; det hände på mitt initiativ, kontrollerat av mig och enligt mitt sextonåriga jag tillräckligt tillfredsställande.)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Rie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 912
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 824
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 551
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp