Vilken låt förlorade ni oskulden till?

purity_666

Trådstartare
Ja ni som hade musik spelandes i bakgrunden, vilken låt kommer ni ihåg?

Själv måste jag tyvärr erkänna att Drängarna spelades på repeat hela natten. Jag kan fortfarande inte lyssna på dom. Jag skyller på att vi var packade och det var hemma hos honom så inte mitt val.
 
Även om min första gång inte var med Duelling Banjo's, så har jag svårt att tänka mig ett sämre val att ha vuxenmys till.
 
Pet Shop Boys spelade live i bakgrunden. Festival. :)

Edit: Kan inte nämna en enda låt, lyckligtvis höll vi på aningen längre än så.
 
James brunt, albumet med you're beautiful...
Något OT men:

215282_700b_v1.jpg
 
Ja ni som hade musik spelandes i bakgrunden, vilken låt kommer ni ihåg?

Själv måste jag tyvärr erkänna att Drängarna spelades på repeat hela natten. Jag kan fortfarande inte lyssna på dom. Jag skyller på att vi var packade och det var hemma hos honom så inte mitt val.

Jag känner mig alltid som ett ufo när sådana här saker kommer på tapeten. Det är nämligen så att jag inte minns när jag förlorade oskulden:o. Och nej, jag tror inte att det beror på att jag var berusad eller något traumatiskt. Jag minns inte min första kyss heller. Och, nej igen, jag har inte levt ett extrempromiskuöst liv med ohyggligt många sexpartners.

Jag är liksom inte ens särskilt gammal!?!

Skulle tippa på att jag förlorade oskulden i en tid då potentiella låtar skulle kunna vara:

Britney Spears: Hit me baby one more time(näe)
Scooter: FasterHarderScooter(hoppas inte!)
Vengaboys: Boom boom boom(hoppas verkligen inte!)
Manu Chao: Bongo Bong(eh?)
 
Just då gick en skiva med Alan parsons project rätt så ofta på den grabbens skivspelare så jag gissar på det.
 
Jag kommer inte ihåg om vi hade på någon musik alls, men jag hoppas nästan att vi inte hade det. Vi hade väldigt olika musiksmak och det vi kunde enas om var typ skinny puppy, vilket kanske inte är den sexigaste/mest romantiska musiken. Nick Cave skulle också kunna vara en kandidat.
 
Jag känner mig alltid som ett ufo när sådana här saker kommer på tapeten. Det är nämligen så att jag inte minns när jag förlorade oskulden:o. Och nej, jag tror inte att det beror på att jag var berusad eller något traumatiskt. Jag minns inte min första kyss heller. Och, nej igen, jag har inte levt ett extrempromiskuöst liv med ohyggligt många sexpartners.

Jag är liksom inte ens särskilt gammal!?!

Skulle tippa på att jag förlorade oskulden i en tid då potentiella låtar skulle kunna vara:

Britney Spears: Hit me baby one more time(näe)
Scooter: FasterHarderScooter(hoppas inte!)
Vengaboys: Boom boom boom(hoppas verkligen inte!)
Manu Chao: Bongo Bong(eh?)

Word, trasten! Jag kommer inte heller ihåg, har sorterat in det under oviktigt.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 953
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Rie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 922
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 827
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp