Bukefalos 28 år!

Vilken mp3spelare söker jag?

astronaut

Trådstartare
Ja, jag tillhör kategorin som ratar musik på mobilen så det är inget jag vill ha som förslag :P.

Min förra gick sönder och jag var så nöjd med den. Köpte en ny men den ska lämnas tillbaka imorgon då den inte fungerar alls. Så innan jag köper en helt ny så kanske man kan få tips?

Jag önskar mig en mp3 med skärm (dvs: så man ser vilken artist/låt som spelas), när man går in på artisterna så önskar jag att kunna ha möjligheten att spela via album. T.ex.
artist
Spela alla
Album 1
Album 2
Album 3
Album 4


Jag hade innan en Philips GoGear av något slag och då såg det precis ut som alternativet ovan, köpte en annan Philips GoGear efter men den fungerade inte så alls. Samt var den enormt seg när det gället låtbyten, höja/sänka volymen så jag vill nog heller inte byta till en annan Philips.

Någon som har någon idé på vilka mp3spelaren som skulle passa?
 
Sv: Vilken mp3spelare söker jag?

Funderat på iPod? Det enda som jag vet har fungerat i vått och torrt! Har till och med lyckats med konststycket att tvätta en nano som fungerade när den fått torka, även om skärmen var lite skadad :o
 
Sv: Vilken mp3spelare söker jag?

Funderat på iPod? Det enda som jag vet har fungerat i vått och torrt! Har till och med lyckats med konststycket att tvätta en nano som fungerade när den fått torka, även om skärmen var lite skadad :o

Kollade runt lite och priserna var lite väl för saftiga :(
 
Sv: Vilken mp3spelare söker jag?

Creative gjorde bra mp3 förr i alla fall. Kolla in deras utbud?
 
Sv: Vilken mp3spelare söker jag?

En sådan har min sambo och den är superbra.

Jag har en philips Gogear och tycker den fungerar bra.
 
Sv: Vilken mp3spelare söker jag?

*kl*

Helt perfekt timing. Lämnade tillbaka den jag köpte idag och tog pengarna tillbaka, min syster och hennes man, samt min mamma hjälpte mig lite och kommer f.r.o.m slutet av nästa vecka kommer min iPod Nano komma. :)
 
Sv: Vilken mp3spelare söker jag?

Jag saknar min Phillips GoGear, den nya modellen är skitkass.

Nu lyssnar jag mest på ljudböcker så jag köpte en Andersson på NetOnNet för att den var billig. Inte helt nöjd o det är förbaskat dålig batteritid, bara 5 timmar :(
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 878
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 059
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 089
Senast: Magiana
·
Äldre Jag har haft en Samsung Galaxy SIII mini, efter inte ens en vecka tappade jag den och spräckte skärmen... Hade trasig skärm i nått/några...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp