Vilken pryl saknar du?

Hade jag önskat så hade jag velat ha en pryl som gör mig frisk som en nötkärna! Typ en livläkare med magiskt helande krafter eller ngt!

Eller kanske vin som inte gjorde en berusad! Då hade man kunnat dricka hur mkt som helst! 😋
 
Måste det vara en realistisk pryl? Om inte, så vill jag ha en manick som tar tvätten ur tvättmaskinen och hänger upp den på torkställningen åt mig..... :D
Det finns ju kombinerade tvättmaskiner och torktumlare :) Jag trodde att de var mest skräp, men sedan det fanns en sådan i en airbnb lägenhet jag hyrde, och den funkade alldeles utmärkt 😀
 
Skulle skriva att jag vill ha en hustomte som fixar och donar, håller ordning helt enkelt.. men det låter onekligen som att det är en liten åsna jag behöver! 😍
Jag har ibland sagt att jag behöver en hemmafru från 50 talet. Tyvärr lär inte sådana finnas mer.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: Enya
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 811
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 447
Senast: Exile
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 094
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp