Bukefalos 28 år!

Vilket märke???

Sv: Vilket märke???

Min kompis har de, fungerar som de ska. Dock ser jag inte varför de skulle behöva vara höga egentligen? :crazy:
 
Sv: Vilket märke???

Borde inte göra det, resårbandet man knöpper med sitter fortfarande på samma ställe som de låga kotskydden, inte bredare heller. Snarare att de borde sitta sämre då? Med en extra längd som kan glappa menar jag?
 
Sv: Vilket märke???

Skyddar högre upp? Min har ett överben på ett bakben precis där skyddet går upp, så på henne är de optimala. Snålade dock in och köpte aldrig dem eftersom jag fick de vanliga låga för 125:- helt nya på rea :)
 
Sv: Vilket märke???

Min lär då aldrig gå MSV :rofl:
Hon rör sig ungf. lika bra som en planka i traven, tur varje fall att det är galoppen som är hennes bästa gångart för där finns det power. Annars vet jag inte riktigt vad man skulle ha gjort med henne, hon är liksom ingen skogshäst heller...

Själv är jag bara ca. 163 cm, tur i oturen eller vad man säger...
 
Sv: Vilket märke???

Jag hade köpt svarta flexisoft utan ludd. Eftersom du har svart utrustning i övrigt och ludd är fult :angel: tkr jag. :D
 
Sv: Vilket märke???

Veredus olympic


Dom är helt suveräna, både när det gäller kvalitet och utseende!
Visst, man kanske är tvungen att gå upp lite i priset, men dom är väldigt bra!

Finns i svart, vitt, grått och brunt.
Själv har jag bruna, och är supernöjd.

Funderar på att köpa fårskinnspaddar att lägga i, när jag kommer ut på tävling, då jag tycker det är väldigt snyggt:banana:
 
Sv: Vilket märke???

Jag har haft både Eskadron Flexi Soft och Lamicell Pro.
Lamicell Pro håller mycket bättre än Eskadron tycker jag! :)
 
Sv: Vilket märke???

Det står ju just nu mellan Eskadron flexi + bakskydd eller Veredus Carbon Gel bak och fram...

vad tycker ni om kvaliten på dom olika skydden?
 
Sv: Vilket märke???

Om du väljer mellan dem hade jag valt CarbonGel. (:
 
Sv: Vilket märke???

Jag tycker iofs att Orginal Hampa Pro är snygga, bra o prisvärda skydd! Just nu får du ett set för 318:- på Börjes ;)

Brunt, grått, svart o vitt. Gillar modellen på bakskydden! De har hållt jättebra för mig! :) men du kanske hade bestämt dig för nått annat redan.. men då tipsar jag andra! :D
 
Sv: Vilket märke???

Jag tycker iofs att Orginal Hampa Pro är snygga, bra o prisvärda skydd! Just nu får du ett set för 318:- på Börjes ;)

Brunt, grått, svart o vitt. Gillar modellen på bakskydden! De har hållt jättebra för mig! :) men du kanske hade bestämt dig för nått annat redan.. men då tipsar jag andra! :D

Tror jag har den modellen men annat märke.
Jag vill satsa på någon dyra denna gången... men tack för tipset
 
Sv: Vilket märke???

Catago Pro skydden är även min rekommendation. De är snygga och har bra kvalitée. Definitivt prisvärda. Annars gillar jag Eskadrons skydd mycket.
 
Sv: Vilket märke???

köp Eskadron och sånna där du kan ta bort luddet. jag har sånna där luddet sitter fast och det är ingen hit, har avänt dom ibland när det varit lerigt (smarta jag :angel:) sedan har jag tvättat dom och sedan har hunden gått och slitit loss lite fårskinn, så mina har fått stå ut med mycket, så haha ta sånna där du kan ta bort luddet så du inte behöver ha det när det är lerigt ute. då håller dom sej fräschast
 
Sv: Vilket märke???

Catago Pro skydden är även min rekommendation. De är snygga och har bra kvalitée. Definitivt prisvärda. Annars gillar jag Eskadrons skydd mycket.

catago pro skydden har jag och älskar dom:love:

men behöver nya tävlingskydd

'Mazarinen vart kan jag köpa såna då?
 
Sv: Vilket märke???

Jag har både eskadron och Veredus som tävlingsskydd och älskar både och.
 
Sv: Vilket märke???

Jag tycker iofs att Orginal Hampa Pro är snygga, bra o prisvärda skydd! Just nu får du ett set för 318:- på Börjes ;)

Brunt, grått, svart o vitt. Gillar modellen på bakskydden! De har hållt jättebra för mig! :) men du kanske hade bestämt dig för nått annat redan.. men då tipsar jag andra! :D


Kostar 318:- om man beställer dom från postorder..Men i butiken kostar de nu 270:- :)..Dom har prissänkt varorna i butiken nu med rätt mycket:)..Sånt lär man sig när man jobbar där:D..hehe
 
Sv: Vilket märke???

Kostar 318:- om man beställer dom från postorder..Men i butiken kostar de nu 270:- :)..Dom har prissänkt varorna i butiken nu med rätt mycket:)..Sånt lär man sig när man jobbar där:D..hehe

Angående hampaskydden så har ja också haft sådana. de är mkt prisvärda men bakskydden snurrar gärna runt :/
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
9
· Visningar
893
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 094
Senast: Wingates
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Acto
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
451
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp