Vilket märke har mitt träns?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Stimpa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 181
S

Stimpa

Hej!

Jag har fått ett litet problem. Jag ska sälja ett träns, men vet inte vilket märke det är. Lädret är väldigt mjukt så kanske är det av ett lite dyrare märke vilket kan vara bra att veta om man ska sälja det...

Jag vore väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig att identifiera märket. Loggan är en rund ring med guldkant. I mitten är det ett guldfärgat "J" och bakgrunden är svart.

Tack på förhand!

MVH

Sv: Vilket märke har mitt träns?!

Kan ju vara ett jacson träns. Har ett pannband med liknande logga, och det är ifrån jacson.

Såhär ser de ut
112404796_2.jpg

Det är väl Jacsons logga? Är hyffsat säker på det!

Precis så, tack så jättemycket för hjälpen! Ha en trevlig helg och god jul för tusan! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 396
Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 874
Senast: Piaff
·
Utrustning Dotterns ponny behöver ett nytt träns. Viktigt för mig är att det är ett träna v bra kvalité. Vilka märken kan ni rekommendera? Själv är...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: Kristall10
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka