Villket täcke rekomederar ni?

Har ingen erfarenhet alls av någon av dom. Men 3:an såg bra ut med hög hals. Vad är det för märke på det...?
 
En i stallet har ett Treadstone Drippdry som inte är så överdrivet bra tycker jag. Har börjat släppa i sömmarna och det regnar in trots impregnering :mad: efter typ en säsong :crazy:

Själv köpte jag ett TM Superfit Rain på Hööks igår för 649:-
Provade det på pållan idag, och det verkar passa perfekt :bow: Återstår bara att se om det är bra :)
 
:bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
Hej! Jag har ingen anong om ngn utav dessa täckerna är bra, men jag kan tipsa dgi om alla täcken från Buccas, HoresSaver och Protector. Dom är jättebra. Jag har själv täcken från allaihopa, och de är jättebram, slitstarka och tål vatten jättebra!
ha det fin,t lycka till med täckerna


:bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Har hafft et Bucat trippery rain, men det hade verkligen usel passform :mad:
Åkta bak på hästen så att han inte kunde röra frambenen :mad:
Men torr häst hadde jag.
 
Jag har ett täcke av äldre modell från Treadstone (utan hals) som är kanonbra! Har haft det i två år och hästen har aldrig blivit blöt igenom trots att hon till och med hade på sig det några dagar i somras när hon gick ute dygnet runt och det hällregnade hela tiden.
Det är bra passform fast något stort i storleken, glatt foder som inte skaver, hyfsade gjordar (skulle gärna vilja ha lite resår i maggjordarna men okej...). Är som sagt helnöjd med mitt och ångrar att jag inte köpte ett sådant vintertäcke också.
 
protector har jag haft, min pålla fick enorma skav och det höll inte ens vattentätt! :mad: urdååååligt!! :mad: själv har jag superfit rain på en av pållarna.. helt okej men väger ASMYCKE å torkar aldrig.. men annars bra. sitter ju fint å så.. och håller tätt.. :p har sverigetäcket mellan till två av dom andra.. ASBRA!! torkar fort, sitter bra och är helt vattentätt å andas.. har även varmfodrade versionen till en av dom! så nu har jag sammanlagt 8 sverigetäcken! :D alla är asbra.. kostar iofs, men de e värt de.. :love:
 
Har Event och Horse Guard täcken...

Supertäcken!!!! Bra kvalité.
Hästen har aldrig varit blöt eller fuktig under täcket, vare sig jag har släppt ut den torr eller lite svettig.
 
jag vet att iaf här har EKO jättefina Shirestäcken för runt 500:a lappen, jättefina o tydligen jättebra :)
 
jag har ett Thermo Master rain/fleece från H**ks, och det funkar bra... ;)


799kr kostar det.
 
har ingen erfarenhet, jag har bara sverigetäcken.

Men skulle jag va tvungen att ha något av de där skulle det bli ettan eller trean :)
De såg ut att ha bäst passform
 

Liknande trådar

Utrustning Nu står vi i en så där roligt tid när det är 4 grader på natten/morgon och 20 grader mitt på dagen. Min ena häst är klippt sen tidigare...
Svar
11
· Visningar
1 443
Senast: super
·
Hundhälsa Funderat lite extra på hur olika det kan vara mellan raser och individer på när och om hunden behöver ha tröjor, täcken och skor och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 617
Senast: fejt
·
Islandshäst Tips på ett bra eksemtäcke som håller lite mer än en vecka ... Jag köpte ett på Nis..h där tyget går sönder så fort det fastnar i...
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: Fiorano
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp