vilse i foderdjungeln

Jag är också väldigt nöjd med Vom og Hundemat, hunden mår prima och älskar det. Lagom hårt bajs och små mängder. Jag tycker på det hela att fodret är fräscht och relativt luktfritt att hantera. Jag har provat t.ex Pondus färskfoder som också är 100% animaliskt, men det var väldigt rinnigt och luktade mycket värre (och hunden var inte så förtjust i det), annars verkar det vettigt och lite billigare än VOH.

Jag vill inte heller ha spannmål, potatisfibrer, grönsaker etc. i fodret utan 100% animalier.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 544
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 053
Senast: Lillebjörn
·
Hundhälsa Efter som att jag aldrig kommer på rätsida med Bettys födointag och jag börjar bli trött på det. Jag känner att det är taskigt av mig...
2
Svar
38
· Visningar
2 371
Hundhälsa Hej! Nu behöver jag lite hjälp att tänka av er kunniga hundmänniskor! Jag har en bichon havanaisvalp på 5 månader som jag oroar mig...
2
Svar
30
· Visningar
8 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp