Bukefalos 28 år!

Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

kl

Tack för alla fotokomplimanger, jättesnällt :)

Calazirya: Harley säger att han definitivt kidnappats!
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

bumlings.jpg

:rofl: Ursäkta min fulighet, men :rofl: han har ju en svart prick som ända!
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Så himla fin bild, hade inte Harleybus avslöjat så hade man nästan kunnat ta Grima för en Varg :)

Eller så har Harley blivit kidnappad :D

Jag som precis tänkte skriva att ifall inte Grima hade varit där så hade Harley sett ut precis som en varg :angel: Så det är nog Grima som är kidnappad :D
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

:rofl: Man ser bara en hund på dina bilder och ett extra svart öra och en svart nos som dansar runt i snön!

Hihi ja det är det som är jobbigt att ha vit hund i snö ^^ de har hänt flera gånger att ja ropar på henne flera gånger o är riktigt irriterad över att hon inte kommer, när det sedan visar sig att hon sitter bredvid mig o ha gjort det ett tag :p
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Tack så mycket. Han är blandras mellen schäfer o border collie. Är bara 6 år men redan jätte gråhårig:laugh:
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Felicia älskar snö! Var ute och lekte lite idag och jag tänkte fota, men febern steg mig åt huvve så det blev inga toppen bilder. Ska ut igen imorrn och göra ett nytt försök. Tror inte Felicia har något emot det ;)
16986_1227718904.jpg
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Så himla fin bild, hade inte Harleybus avslöjat så hade man nästan kunnat ta Grima för en Varg :)

Eller så har Harley blivit kidnappad :D


Eller så tänker Harley JAGA vargen!!! :D
Smyger på bakifrån och sen...attack!
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Eller så tänker Harley JAGA vargen!!! :D
Smyger på bakifrån och sen...attack!

Helt rätt :D , han är faktiskt rätt oschysst mot henne ibland. Om hon har en boll/pinne något i munnen jagar han henne tills han får tag i första bästa halsfläsk och så hugger han frenetiskt tills hon stannar så att han kan skälla på henne, så att vi kastar leksaken/pinnen igen :rofl:
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Här kommer en bild på mina jack russels i snön. Som tur var hittade de ett skidspår att springa i annars hade vi nog inte kommit någonstans:p
39333_1227624965.jpg
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

*kl*

Nu har Felicia fått varit ute och lekt i snön igen. Hon möljer på som vanligt. :D
Tråkigt nog så håller snön på att smälta bort :mad:

Psst. Ni får säga till om bilderna inte syns!

83839_1227787071.jpg
 
Sv: Vinterbilder 2008-2009 *bildtråd*

Vilka fina bilder alla har!

Jag hoppas snön kommer tillbaka i helgen!

/Syrsa
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 363
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 876
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 774
Senast: Rie
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 349
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp