P
prallan
Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)
Hej! Har du någon bild på din saluki? Var kommer han ifrån?
Hej! Har du någon bild på din saluki? Var kommer han ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
någon här som ska ställa i sofiero? på specialen eller den nat?![]()
ÅH, jag kom precis på vad jag vill ha för tatuering! Satan. Det kommer säkert göra ont.
Men ja, Högbo.. Jag hade tänkt anmäla dit men det blev inte av.. De som har "min" kennel ska dit och det var prat om att jag skulle komma dit för att vara handler åt en av deras hundar, men jag tror inte att det blir så. Främst för att jag inte vet hur jag ska ta mig dit och jag orkar inte trassla med något när jag inte ska ställa egna vovvar..
Nästa utställning för mig blir Hågelby. Har för mig att även det är SvVK. Någon här som kommer dit?
Hej! Har du någon bild på din saluki? Var kommer han ifrån?![]()
Hågelby? Menar du i botkyrka?
Tid,dag,vad händer!?! Låter spännande,vill komma och titta!
Du ska inte väg och kolla i helgen på utställnigen i Vallentuna?
Yees, Botkyrka Har för mig att det är SvVK som anordnar utställningen och det kommer (tyvärr) vara i ett ridhus. Det är den 18 oktober om jag inte minns helt fel. Hur gammal är din lilla dåre då?
Hade inte ens koll på att det var någon dåBerätta mer!
Yees, BotkyrkaHar för mig att det är SvVK som anordnar utställningen och det kommer (tyvärr) vara i ett ridhus. Det är den 18 oktober om jag inte minns helt fel. Hur gammal är din lilla dåre då?
Hon är då 15v och 6dagar... en dag för liten för att ställas om jag inte har fel
Fint ridhus dock,har jobbat där![]()
Förresten, Prulls, varför ställde inte du Chaplin på den där utställningen? Jag vet att du berättat men ja, du vet hur mitt minne är![]()
![]()
Han är så fin
taackkommer du till sofiero så får du träffa hnm live!
Yees, BotkyrkaHar för mig att det är SvVK som anordnar utställningen och det kommer (tyvärr) vara i ett ridhus. Det är den 18 oktober om jag inte minns helt fel. Hur gammal är din lilla dåre då?