Vision bord

Jag har en upp gift att jag ska göra en vision bord alltså som en bild med vad man har för mål. Så ska ha minst tre korta mål och ett långt. Och jag kommer göra den med personal så jag ska bara börja tänka lite nu men jag tänkte iallafall fråga ifall nån har några tips.
Jag vet egentligen ingenting för om jag fick göra exakt hur JAG ville så skulle jag göra hur min be gravning ska vara. För det är detenda målet som jag har egentligen.
Men det får inte vara nånting om neggativa saker som döden och sånt. Utan att det ska vara possitiva mål.
Och det är ju såklart jätte o lika från o lika personer vad man har för mål men jag undrar bara ändå om nån har nåt tips som kanske ni har eller har haft eller som ni tror skulle passa för nån i 16 års åldern.
Och kan också säga att för några år sen så var mina mål tillexempel att kvala Sverige ponnyn och att vara med i elit laget och gå nåt rid gymnasium och massa sånt men allt det är borta nu. Men det ska vara mål som be tyder nåt för en men det är ju jätte svårt efter som jag inte vet nåt som jag VILL.
Men ja somsagt så får ni jätte gärna ge tips!
 

Ed Sheeran lär dyka upp i Sverige inom nåt år, han släpper ju platta i april och turnerar mycket överlag, så ett delmål kanske är att köpa nya skivan, lära dig hans nya låtar, upptäcka gamla låtar du missat, lite mer långsiktigt boka in konsert på nästa turné när den dyker upp. Långsiktiga mål - hitta fler artister du skulle vilja gå på konsert med och boka in?
Okej! Jag brukar inte köpa skivor utan jag lyssnar på Spotify bara. Men jag kanske iallafall kan ha att se han om jag kan det nästa gång han är i Sverige!
 
Det kanske inte är nån som tycker att det är så kul att veta men jag har iallafall kommit på några saker nu som är
Se Ed Sheeran live
Vara med på skol av slutningen
Åka till ett speciellt ställe men det är lite privat så vill inte skriva var
Och kanske om det går så har jag som ett mål att testa att rida mammas häst nångång
Så det är alla saker som jag har kommit på nu men det är kanske inga stora mål. Men det är såå svårt att komma på nåt stort och som kanske är om flera år så måste nog fråga ifall personalen har nåt tips om det. Men har iallafall kommit på några saker.
 
Okej! Jag vill inte ha det som mål iallafall för det är så o säkert för mig. Men jag fattar att det nog är ett mål för många!
Men nån ny sminkning eller att ha fina naglar eller nåt så vill jag inte ha nåt sånt som mål iallafall. Och jag vet ingen ny rutin eller nån o vana som jag vill sluta med. Men jag tror egentligen att sluta med nåt inte är så jätte bra som mål för det ska vara att man ska GÖRA nåt liksom och inte att man INTE ska. Jag vet inte hur jag ska förklara men det ska helst vara som en possitiv sak och inte INTE.
Ah, jag fattar hur du menar :)
 
Det kanske inte är nån som tycker att det är så kul att veta men jag har iallafall kommit på några saker nu som är
Se Ed Sheeran live
Vara med på skol av slutningen
Åka till ett speciellt ställe men det är lite privat så vill inte skriva var
Och kanske om det går så har jag som ett mål att testa att rida mammas häst nångång
Så det är alla saker som jag har kommit på nu men det är kanske inga stora mål. Men det är såå svårt att komma på nåt stort och som kanske är om flera år så måste nog fråga ifall personalen har nåt tips om det. Men har iallafall kommit på några saker.

Det låter ju som jättebra saker. Jag håller tummarna för dig och dina mål :heart
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 066
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 166
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 369
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp