Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte guldet?Roligt att lagmedaljerna återspeglades i de individuella så exakt
Dubbla samma valör för dem!
Åh nej, tänkte fel därInte guldet?
Tror hon har Coxa plana, det gör ena höften otroligt orörlig. Ridning är jättebra för bäcken och höftproblem, däremot ska man kanske inte satsa på att jobba som ryttare eller balettdansör typJag läste på om Lena Malmströms funktionshinder. AJ?!
Visa bifogad fil 189958
Jag har ju själv bäckenproblem och ridning är ju egentligen inte alls bra för det![]()
Jag har tvärtomproblem, har instabilt bäcken och typ foglossning vid hormontoppar (mens/äl). Red en bred häst en gång där bäckenet knäppte när jag red lättTror hon har Coxa plana, det gör ena höften otroligt orörlig. Ridning är jättebra för bäcken och höftproblem, däremot ska man kanske inte satsa på att jobba som ryttare eller balettdansör typ. Härlig segerintervju, och som hon sa, något händer inom svensk paradresssyr just nu. Alla har höjt sig detta mästerskap och den som var ”sämst” i laget gjorde en otroligt bra analys av vad som behövs framåt, och det var inga dåliga procent från Renee alls. Igen kanske man ska snegla ner på vad Ankarcrona gjorde för några år sen och vad uddesen gör nu. Tycker det säger ganska mycket att en individuell guldmedaljör hyllar laget typ först trots att de inte har haft egentlig inverkan på medaljen.
Så har det sett ut sedan dag ett helt utan att någon kommenterade det på något sätt. Beklämmande att se, jag spolade förbi alla hennes ritter efter att ha sett den första.Kollar ikapp, vad hände med tungan för fransyskan. Den slängde och hängde. Tungan över bettet?
Det var verkligen en ovanligt känslosam prisutdelning tyckte jag! Svårt att inte bli rörd när man ser att Guerdat är helt blöt på kindernaVilken otrolig vinnare i hoppningen, jag som inte är särskilt blödigt lagd fällde en och annan tår under prisutdelningen. Han/de är verkligen så himla värd det, på så många sätt!![]()
Så har det sett ut sedan dag ett helt utan att någon kommenterade det på något sätt. Beklämmande att se, jag spolade förbi alla hennes ritter efter att ha sett den första.
Vissa hästar gör så. Kompisen hade en sån. Den hade varit en perfekt ft-häst annars.Så har det sett ut sedan dag ett helt utan att någon kommenterade det på något sätt. Beklämmande att se, jag spolade förbi alla hennes ritter efter att ha sett den första.