VM i fälttävlan (Ulvspel)

Jagb tyckte också det var synd.

Tyckte för övrigt det var svårt att komma på något sätt att få tjuven och ulvarna att tro att jag viktig specialroll utan att lura de goda så jag spelade mest somen bybo.

Ja, det är ju trixigt. Jag lade beskydd på rollen just för att ge möjlighet att spela ut om det skulle dyka upp ett lämpligt tillfälle. Men ibland blir det ju inte så.
 
Jag lyckades pricka in tre personer av öh, fjorton... Haha, grymma vi var denna lek @Niyama.

Det är ju dubbelt så många som mig jag listade ut 1,5. :laugh: förutom hedinn så var jag inne på att Niyama var julomte, jag fick ju inga paket så jag tänkte att det var någon som tyckte jag var skum:idea: och inte verkade ha så mycket info och Niyama verkade lika snurrig som jag:D
 
Fast nu blir jag lite imponerad att jag lyckades skydda en person i alla fall. Heja mig! Kan jag bli garanterad spionrollen till nästa lek så kanske jag fortsätter. ;)

Sedan var det någon som gillade mina gulingar, så jag måste förstås visa Ricky som nyfödd innan leken är avslutad.

130610_005_51b717d0e087c379ff189be9.jpg
 
Ja, det är ju trixigt. Jag lade beskydd på rollen just för att ge möjlighet att spela ut om det skulle dyka upp ett lämpligt tillfälle. Men ibland blir det ju inte så.

Hade jag haft bättre koll på folks roller hade jag ju kunat agera lite ändå men när jag är förvirrad som jag var så kan det bli lite knasigt:p
 
Jag var så fruktansvärt sur över att ulvarna käkade mig som spion (den roligaste rollen). Så nr jag blev bybo och dessutom den fabulösa felsägningen ägnade jag typ all min kraft åt att inte ryka direkt....
Jag fattade i allafall att Lobelia och Hedinn var goda och hade siat mig. Inte mycket att hänga i julgranen när man ska leta onda.

Snurrfian spelade snurrig väldigt bra.

Kul lek med tråkigt slut :p
 
Det är ju dubbelt så många som mig jag listade ut 1,5. :laugh: förutom hedinn så var jag inne på att Niyama var julomte, jag fick ju inga paket så jag tänkte att det var någon som tyckte jag var skum:idea: och inte verkade ha så mycket info och Niyama verkade lika snurrig som jag:D

Du skrev ju det sista du gjorde att jag var skum så jag tänkte "hoppas inte folk hakar upp sig på vad GA trodde nu".
 
Förlåt för min teori om dig och koppen @cirkus Jag var så grymt stolt över att ha nosat upp en egen teori. Som nästan visade sig stämma. Eh... Typ... :rofl:
 
Jag var så fruktansvärt sur över att ulvarna käkade mig som spion (den roligaste rollen). Så nr jag blev bybo och dessutom den fabulösa felsägningen ägnade jag typ all min kraft åt att inte ryka direkt....
Jag fattade i allafall att Lobelia och Hedinn var goda och hade siat mig. Inte mycket att hänga i julgranen när man ska leta onda.

Snurrfian spelade snurrig väldigt bra.

Kul lek med tråkigt slut :p

Jag tycker spionen ofta åkt tidigt nu på slutet, känns inte som om den rollen brukar bli kvar länge.

Jag har lite dåligt samvete för att jag röstade ut dig trots att jag fattade att du var god så jag blev glad när jag såg att du var bybo. :o
 
@Niyama jag är nyfiken på varför du delade ut sian första dagen, det hade jag absolut inte gjort så intressant att veta hur du tänkte. :)

Först hade jag bara tänkt dela ut en spionrad, men sen tänkte jag "vinna eller försvinna". Jag har ju lika gärna kunnat bli ulvmat natt ett. Plus att det är roligt att få paket så när jag har den rollen ville jag dela ut. Dessutom tvivlade jag på att jag skulle vara så mycket klokare dag två så jag valde Mammas och sen Hedinn för att de brukar vara skarpa som goda. Först hade jag nog Hedinn dag ett men sen kom ju hennes skumma röst och då blev det Mammas istället.
 
Du skrev ju det sista du gjorde att jag var skum så jag tänkte "hoppas inte folk hakar upp sig på vad GA trodde nu".

Ja du var skum alla var skumma utom hedinn!:D

Jag som tyckte jag var tydlig med att jag misstänkte zasso och caisa mest sen snurrfian och du som nummer fyra.

Anledningen till att du var skum var förövrigt att du misstänkte hedinn efter att hon siarhintat.
 
Passar på att tacka LL @Myrten för ett riktigt roligt tema, en spännande lek och även lite fylla här och där. ;) Som gammal distansryttare har jag fått sadla om till fälttävlan, så jag kände mig mycket kunnig den här leken. Bortsett från att hitta fuskarna förstås. :p
 
Först hade jag bara tänkt dela ut en spionrad, men sen tänkte jag "vinna eller försvinna". Jag har ju lika gärna kunnat bli ulvmat natt ett. Plus att det är roligt att få paket så när jag har den rollen ville jag dela ut. Dessutom tvivlade jag på att jag skulle vara så mycket klokare dag två så jag valde Mammas och sen Hedinn för att de brukar vara skarpa som goda. Först hade jag nog Hedinn dag ett men sen kom ju hennes skumma röst och då blev det Mammas istället.

Jag förstår absolut din tanke även om jag troligen gjort annorlunda. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 842
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
859
· Visningar
9 810
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 751
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp