Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
He he, jag förklarade för henne i vår egen lilla tvillinglya vilken roll du hade och hur jag tillslut hade fattat det.

Lyan måste ju gottat sig som fan när vi hamnade i luven på varann.

BRA att @Koppen styrde upp det hela.
Jag velade lite mellan att tro att du var god och ond, men det fanns liksom inte plats bland de onda efter den misslyckade lynchen, eller snarare lyckade.
 
He he, jag förklarade för henne i vår egen lilla tvillinglya vilken roll du hade och hur jag tillslut hade fattat det.

Lyan måste ju gottat sig som fan när vi hamnade i luven på varann.

BRA att @Koppen styrde upp det hela.
Jag kan säga det att eftersom jag regisserade att få er att misstänka varandra så var det nog bland det roligaste jag varit med om:D
Det vill säga tills Koppen kom och förstörde då var jag inte road!:arghh::arghh::arghh:
 
Jag kan säga det att eftersom jag regisserade att få er att misstänka varandra så var det nog bland det roligaste jag varit med om:D
Det vill säga tills Koppen kom och förstörde då var jag inte road!:arghh::arghh::arghh:

Ha ha och jag tror inte ens jag noterade det - jag reagerade mest på Lobelias ovilja att ändra rösten med avseende på att Snurrfian inte borde röstat på glömmerallt som förste man.
 
andra höjdpunkter för mig:
var inte det ditt jobb?
:meh:
den hade jag jätteroligt åt att skriva :D:p
Och jag tror att @Niyama hade ganska roligt hon med;)


Och ang Lilltess funderingar på min kommentar
"Jag kan garantera att jag letar ulvar"
så självklart var det en hint till lyan...
är förvånad över hur lite mothugg jag fick på den!
Hade ångest över den lääänge....
 
@Klara du höll dig vid liv ända in i kaklet som var vår orginalplan...
även om vi nog inte trodde du skulle bli borgmästare när jag röstade på dig.

Jag var lika förvånad varje dag att jag inte blev käk. :p

Det var rätt häftigt att spela ett spel och vara totalt godförklarad från början. Jag kunde ju göra vad jag ville. :D

Men jag tyckte ni köpte godförklaringen väldigt lätt. I en lek med två personer som kan sia är det ju lätt att luras i början. :p Cirkus godförklarade ju mig tidigt, hade hon och jag suttit i lyan hade det blivit intressant. :D
 
Sedan trodde jag i min enfald att någon skulle fatta min roll när jag gick efter Paddington som hade noll och inget emot sig. Men nä, då var jag plötsligt skum! :mad:

Sedan försökte jag vara supernoga med att inte hinta, vilket blev extra svårt när någon var så tvärsäker på att ingen ond siats. :banghead:
 
Ha ha och jag tror inte ens jag noterade det - jag reagerade mest på Lobelias ovilja att ändra rösten med avseende på att Snurrfian inte borde röstat på glömmerallt som förste man.
Det var faktiskt sant att jag satt och jämförde med fel dag. Jag misstänkte ju GA ändå för att snurris röstat på henne och skumheterna vd BM-valet även om misstankarna sjönk. Som du betedde dig så var jag inne på att du var ulv och ville rädda en kollega. Sedan hade jag inte riktigt tid att gå igenom leken och bestämma mig för en ny så det fick vänta, tänkte inte på att jag skulle kunna ta tillbaka rösten, går det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 729
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Att bjuda någon?
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp