Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aha det var alltså @LenaH s fel att jag dog!! :D Jag som trodde att jag fick skylla mig själv, men det är alltid skönt att kunna skylla på LenaH istället... :angel:

Japp hon hintade om att vi skulle leta bland de 3 som inte röstade på *vem det nu var* för att hitta spionen och sedan med sitt Lena S så var vi helt säkra på att du var spionen.
 
Förlåt @Lobelia om jag hade hunnit läsa leken en gång till innan DL hade jag fattat att du var röstfifflare för det insåg jag senare -
Jag och Klara förstod att LenaH fått spioninfo för hon var den enda spionen kunde vara säker på. Eftersom LenaH hade Lobelia som god borde jag ju fattat att det var för att hon listat ut det via spioninfo pga var extrarösterna låg.
Det blev perfekt ändå :)
 
Efter den misslyckade lynchen mot mig och käket va cirkus så var jag nästan säker på att cirkus tvilling röstat på mig + otäckingarna. Habina var jag en aning osäker på dock.

Det blev en fin karta av onda och goda levererat då, det var nästan som cirkus och jag hade planerat det (vilket vi inte gjort).

Jag skrev ett jättelångt och vackert inlägg där jag pudlade som fasen och godförklarade dig. Men jag hann döööööö.

Det blev ju bra ändå ;)
 
Jag skrev ett jättelångt och vackert inlägg där jag pudlade som fasen och godförklarade dig. Men jag hann döööööö.

Det blev ju bra ändå ;)
Du godförklarade mig rätt bra ändå. Det var bara din tvilling som inte trodde på mig ;)

Jag visste dessutom att tjuven hade koll på min identitet och inte skulle råga välja "fel" av misstag.
 
åh jag var så säker på att cirkus var magikern!
Där sprack det jag tänkte ut....
Mest nöjd med att jag fick cirkus och Lobelia i luven på varandra:banana:
Var väldigt kul den dagen fram till koppen kom och förstörde min skrattfest!
Och tyvärr lyssnade ni ju på henne- då grät jag av ilska och besvikelse :arghh:
Och var ju också så nöjd med att snurris hjälpte till med misstro mot Lobelia
Min tanke var att försöka få bort fokus på FiaM och Mirtai, vilka jag ju trodde vara ulvar
Thoora var jag osäker på hade henne länge som tvilling.....
Sedan tänkte jag att om jag låter mig offras så kanske ulvarna skulle haka på där och rösta ut mig ockå
och kanske lyckas bli lite mindre misstänkta på köpet, Mirtai hoppade på det tåget med viss frustration såg jag:o
Skitsvårt att spela ensam ond ju!
Jag får lära mig bättre på att luras, det gick sådär denna gången :o
;)

jag tjuvade från dessa ( i turordning,ser att niyama fick det lite fel från sitt minne ur huvudet)
1) Klara
2) Lobelia
3) Cirkus
4) Lilltess
hade lagt in om att tjuva från lenaH i den lynchen jag åkte
Och tänk dig Koppen om jag lyckats få med dig att misstänka Lobelia:)
Fast när jag väl såg att jag började få dig på krogen så hade jag agnat den väl bra för mig själv sas....
Och de andra, så hade jag tänkt att bjuda lyan på en änglalik middag:)


:D:p
 
Du godförklarade mig rätt bra ändå. Det var bara din tvilling som inte trodde på mig ;)

Jag visste dessutom att tjuven hade koll på min identitet och inte skulle råga välja "fel" av misstag.

He he, jag förklarade för henne i vår egen lilla tvillinglya vilken roll du hade och hur jag tillslut hade fattat det.

Lyan måste ju gottat sig som fan när vi hamnade i luven på varann.

BRA att @Koppen styrde upp det hela.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 407
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 987
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 921
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp