Jämngammal med min Polo dåNej, hon är reggad som korsning för mamman är inte med i huvudstamboken. Heter egentligen Cartinja, född-19.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jämngammal med min Polo dåNej, hon är reggad som korsning för mamman är inte med i huvudstamboken. Heter egentligen Cartinja, född-19.
Yes, men definitivt väldigt efter I utbildningenJämngammal med min Polo då![]()
Banskisserna till helgen har kommit - och till min besvikelse innehåller msv B-banan bara två ynka byten. Det är ju i princip det enda vi är bra på. Sidvärtsbommarna är två parallella. Det hade vi aldrig gjort, så jag testade ikväll. Det var tack och lov inga problem, flöt på som ett rinnande vatten. Det ser inte heller ut att finnas särskilt många alternativ i speeden, men jag har inte heller ambitionen att speeda särskilt mycket.
Är så glad över att kunna köpa BRA foton från tävling! Har en otroligt duktig fotograf som var på plats i lördagsVisa bifogad fil 174540
Tre tunnor med lans är nog en bit över vår nivå just nu så jag kanske ska vara glad för att det inte är medDå kanske jag ska efteranmäla
(Är bortbjudna på kvällen så blir nog för tight med tiden, var därför vi åkte till Blekinge istället)
Var lite sugen på att prova MsvB där också men den banan hade massa byten och både bro och tre tunnor med lans och kunde inte rida så ordentligt veckan innan så kändes inte som att vi var där för tillfället.
Tre tunnor med lans är nog en bit över vår nivå just nu så jag kanske ska vara glad för att det inte är med
Jag fastnade på några bilder på Ribban, men tyvärr var det lite tråkiga vinklar. Vi hoppade hus över hindret, men bilderna är tagna nästan rakt bakifrån - de hade kunnat vara läckra annars tror jag.
Polo hoppade ca 120 , man ser staketet bakom oxh det ser ut som han hoppar detJag fastnade på en hoppbild i Fjälkestad men hoppbilder har jag ju tillräckligt många, Pärlan som är van vid att hoppa 1m ser inte så imponerande ut över ett litet WE-hinder![]()