är det domänen du har i din profil?

Kollade upp den. Du äger inte adressen utan superuser.net
Gissar att de inte släpper den utan att strula.

Nej den äger inte jag och den finns på dotregistrer men reggad av superuser.
Jag har inga planer på att flytta då jag tycker dom är bra och domännamnet är inte så att jag skall ha det för alltid.
Den är reggad genom superuser som använder dotregistrer.
Däremot har jag en enskild reggad direkt från mig hos dotregistrer.
Ar det ett namn som skall skapas som är viktigt för mig skapar jag det själv hos dot och sedan "parkerar" jag det till det webhotell jag vill ha = inga problem att flytta alls då ändrar jag bara uppgifterna i dotregistrer själv :)
Jag har också tidigare fått mitt andra namn som jag hade överflyttat till mig från ett värdelöst ställe och det utan problem :cool: så det är inte allt svårt.
Det beror på hurpass service minded stället är.

Ja. tänk bara på att det är samma ägare till båda.

Men du står som registrerad på allt du behöver. Däremot kan du fortfarande vara tvungen att betala för längre period än du räknar med. Har inte läst om det klart och tydligt står i deras avtal om uppsägningstiden. Kolla att det står. Du kan inte bara upphöra att betala och att adressen sen bara försvinner utan de kan fortsätta fakturera den.

Har 14 egna reggade adresser samt att jag utför registrering åt andra.

Jag är inte ett dugg tvungen att betala för längre period :mad:
Vet av egen erfarenhet :angel:
Jag betalar 1 gång om året och missar jag så missar jag mitt domännamn.
Finns det privatpersoner som har egna domännamn utan domänhållare :confused:
Domänhållare kan vara kinkigt att få byta (det visste jag redan) men varför byta när jag har den billigaste med billigastgaranti :confused:
Jag valde just Dotregistrar för att dom är stora och har många kunder.
Många webhotell säljare anlitar dom ;)
Däremot så kan jag byta så att opalens.net parkeras eller pekar på vilket webhotell som helst som stödjer com och net domännamn.
Det är på intet sätt bundet till webhotellet på annat sätt än att jag har riktat DNS dit :p
Alla har väl en domännamnhållare om man skall ha ett domännamn :confused:
Äger ingen då sitt domännamn :angel:

Sv: Webhotell

Väcker liv i en urgammal tråd! Bästa web-hotellet för en Macanvändare? De jag har tittat på verkar tro att alla har Word-dokument..:cool:

Har gjort websidor någon gång på 90-talet men är totalt ouppdaterad så jag behöver viss hjälp. I alla fall för att komma igång!:)

Liknande trådar

Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 096
Senast: Corminta
·
Hemmet Traden foranledes fran "deklarations" traden i Senior. Det har liksom dykt upp en mass extra grejer for oss att fylla i efter huskop. Ar...
Svar
2
· Visningar
1 035
Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 941
Senast: cucoomber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka