Weekendtips (med hotellkrav)

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Hazel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 493

Hazel

Trådstartare
En vän tycker att vi ska ta en liten weekendresa då han har hotellpoäng som går ut i maj. Kedjan är Choice så kravet är alltså att det finns choicehotell i staden :D därmed går tyvärr Budapest bort vilket hade varit ett toppalternativ enligt mig.

Annars är önskemålen, god mat, snabb flygtid och helst INTE en storstad i stil med Barcelona. Däremot får det gärna finnas fin natur eller något sådant att besöka. April/maj

Vet inte vilka som har choice hotell men förslag på städer är Krakow, Amsterdam, Riga eller varför inte Zalsburg?

Liknande trådar

Äldre Funderar på en weekendresa till storstad i augusti med blivande 10-åringen. Men vart? Tankar: Typ max 3-4 timmars resväg. Lätt att ta... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 539
Senast: Stefffie
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap... 2
Svar
37
· Visningar
6 916
Senast: tuaphua
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år... 30 31 32
Svar
631
· Visningar
43 411
Senast: norrsol
·
Äldre Säkert en gammal text iom att 50-öringar finns omnämnt- men ack så aktuell.... "En dag i staden. Jag är sugen på kaffe kände jag en...
Svar
3
· Visningar
1 543
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka