Western bebisar, 2010

Sv: Western bebisar, 2010

:rofl: vi har faktiskt diskuterat det.. lol

Det -ska- testas i vinter... han behover nagot annat o gora an "bara" kojobb. Han ar cowy nog egentligen, men for ropingen ar han for hog och han gillar inte det... *viskar* Ett par KQH hastar har visat framfotterna inom pleasure/hunter har, OM jag minns ratt sa ar det 2 av hans halvsyskon som har gatt riktigt bra. Men jag kan minnas fel, har inte sa mkt kontakt med Klatts. Sa hjalper det ju att han ar sa jaaaakla snall. :love: Sa lange man inte drar at sadelgjorden for hart, for da visar han sina mkt akrobatiska formagor! Enda gangen han bockat, o da bockade han med Rage kan jag saga.. :rofl: Trodde inte var stora mule kunde gora det....

Justja, lagg marke till att sadeln har kasat bak lite over en dm fran ultimata sadellaget - dar ser du hur GO han faktiskt ar.... inte manga av vara pojkar har som skulle fortsatta forsoka tuffa pa anda :)
 
Senast ändrad:
Sv: Western bebisar, 2010

Mitt sto heter Crimson Doc Odoll e: Crimson Catalyst och ue: Par Three
Han har söt uppsyn precis som sin mor :D
 
Sv: Western bebisar, 2010

Nu har jag mätt min garnboll igen och insett att han också är en raggarbil :p
Han var ca 125 fram och 130 bak, smått överbyggd ;)
 
Sv: Western bebisar, 2010

Mina ar overbyggda... men med hur mycket har jag faktiskt ingen aning om *flin*

slappte ut dom i en storre hage idag... trodde jag skulle fa iaf nagra racebilder men Icke.

Fick EN... nar Baby insag att "oh herre guuud jag ar ju JATTElangt fran hobalen!" (Hon ar inte sa tunn som hon ser ut att vara forresten..)

AMBA0311.jpg


Annars gick det sa har lungt till - Baby kommer nar man ropar... Red hittade en egen hotuss.. sa dar ville han stanna

AMBA0307.jpg


"Vadda att jag inte kan se syrran - skulle jag bry mig?"
AMBA0308.jpg


Hoobale, Alskade Alskade Hoobale!!
AMBA0312.jpg


(De var valdigt medvetna om att den var dar... det ar darifran jag hamtat ho varje fodring.. och de har kunnat se mig hela tiden sa eh ja.. KAK! Wooho!)
 
Sv: Western bebisar, 2010

Kan bara halla med!! Vilken sotnos!

Sa Shetlandskusk - beratta nu vad den lille ar! Man kan ju inte slanga in bidler pa en san sot liten korvas utan att beratta mer!
 
Sv: Western bebisar, 2010

Heh, det är en hingst e: Crimson Catalyst (osäker på stavningen, jag är ingen westernmänniska :D) ue: Whata luck. Han bor numera i Tyskland.
 
Sv: Western bebisar, 2010

Tror du fick till stavningen :)

hehe.. westernpallarna har sa enkla namn... *vissel* Jattesot krabat i vilket fall!
 
Sv: Western bebisar, 2010

Aprapa allt o inget sa kan jag beratta att mina bebisar har jagat ut sin forsta coyote ur sin hage!

Sag sparen, moahahahaha, den stackarn fick nog the run of his life! Duuuktiga bebisar!!! :heart
 
Sv: Western bebisar, 2010

Sandy är numera 9 månader gammal! Och full av upptåg. Vänder gärna rumpen till och sparkar i boxen. Hon är ruskigt snabb och kvick och mannen min ser en potensial barrelrace häst i henne. Annars är hon snäll som få i stallgången. Har även testat pad och gjord ihop och resultatet syns på filmen. Hon har haft pad utan gjord samt gjord till fleecetäcke förut men varför inte ta chansen att testa när det är promenaddax?

http://www.youtube.com/watch?v=cMdNTJpsrgE

http://www.youtube.com/watch?v=8Np85THZ-DU

IMG_4078_redigerad-1.jpg

IMG_3909_redigerad-1.jpg

IMG_3907_redigerad-1.jpg
 
Sv: Western bebisar, 2010

Jaså, det var inte så populärt.....jag tror att om ni tar en pad med annan färg så går det säkert helt bra, klart man protesterar mot den färgen ;)

Är det andra fölet oxå erat, Kelly ??
Hon såg urfin ut....verkar kunna få bra stopp med den bakkärran :D
 
Sv: Western bebisar, 2010

Haha,men paden är lagom storlek iaf. nej det andra fölet har jag bara till låns som sällskap till Sandy. Alltid bra att ha en lekkamrat i sin egen ålder.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Att jag tanker "lite annorlunda" ibland ar jag medveten om, men jag vill veta HUR annorlunda jag tanker. Hunden i fraga: du kan...
2
Svar
24
· Visningar
4 327
Senast: Bewildered
·
Hästhantering Hej, har ventilerat det här lite i andras tradar men inte fatt nagon reaktion sa jag tankte att det kanske ar battre att starta en egen...
Svar
17
· Visningar
1 899
Senast: daphna
·
L
Dressyr Hejsan, jag har en fullblods korsning som kom till mig for ett ar sen for att hon var farlig och hade forosakat en hel del olyckor...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: lovelylace
·
Hästvård Jag bor pa irland dar det valdigt sallan blir minusgrader. Det kan dock regna och regna och blasa ratt rejalt. Har tva fullblod, den ena...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Megs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp