Wintec pro sadel

B

**BORTTAGEN**

Jag funderar på att köpa en wintec pro sadel, någon som vet om den är något att ha? Någon som vet något om någon annan wintec,griffin eller annan syntet sadel eller rent av säljer en? :confused:
 
Jag har en Wintec Pro Dressyr och jag tycker den är jättebra. I typen så är den som en Wintec 500 Dressyr bara att Pro har ett mockaliknande material på sits och kåpor dvs samma ytmaterial som Wintec Isabell. Den har även ett annat sadelgjordssystem än Wintec 500. Det är liksom ett Y-system som fixerar sadeln mycket bra. Sen är stropparna av läder och inte syntet. Man kan säga att Wintec Pro är ett lyxutförande av Wintec 500. Har även en Wintec 500 dressyr men föredrar helt klar Wintec Pro.
 

Liknande trådar

Utrustning Vet någon vart man kan köpa nya sadelgjordsstroppar passande Wintec?
Svar
6
· Visningar
522
IT & mobiler Jag har funderat länge på att köpa en ritplatta, men jag tror just nu att det lutar mot en iPad för att bredda användningsområdet lite...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: monster1
·
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
721
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp