Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaaaaaUtrymmet i valvet tog slut ohyggligt fort måste jag säga![]()
Jag kör på samma och så lite hjälp av tonårsdotter "Men mamma seriöst, du kan inte stå och greja med telefon mot folk"Jag har knatat upp till level 5 men är fortfarande inte helt med på vad jag faktiskt görMen tänker att det löser sig med tiden, som det gjort med PoGo
Jag kör på samma och så lite hjälp av tonårsdotter "Men mamma seriöst, du kan inte stå och greja med telefon mot folk"mvh "sjukt pinsam mamma"
Tror tyvärr att man måste detNån som hittat om man kan slippa vinkla runt (rikta telefonen mot folk) när man åker portkey?
Typiskt.... Får öppna när man är ensam då!Tror tyvärr att man måste det ☹
Nån som hittat om man kan slippa vinkla runt (rikta telefonen mot folk) när man åker portkey?
Man kan dels ”skörda” växter som finns där för att få ingredienser. En gång var 5e mim precis som värdshusen. Sen kan man också plantera frön i en kruka som folk sedan kan hjälpa till med för att maxa skörden.Jag har inte riktigt förstått hur växthusen fungerar, nån som kan förklara?
Lägger till dig!Jag har lagt till alla i tråden, min vänkod är 7654 3759 9293 om nån vill lägga till
Jag har inget alls i närheten utan får ta mig ner till centrum ca 2-3 km för att hitta något alls. Men jag har hittat lite grejer och samlat ihop lite flyttnycklar i alla fall! Level 5 hittills.