Bukefalos 28 år!

Sv: Wordfeud

Den enda som spöade mig av alla jag utmanade i lördags är .:",.:Sandra:.,":.(Zandrix). Och henne ska jag ta nästa gång! *mutter*

Du fick rätt mycket poäng, över "bra" liksom, så kör vidare! Nästa parti kanske du tar mig.. :D

hehe, ops.. ibland har man turen på sin sida iaf :p
men denna gången ser det ut som att du vinner för jag känner mig ganska inlåst i vårat hörn :rofl:
 
Sv: Wordfeud

Saol går inte att använda för att slå upp ord som man kan lägga ut. Visst kan du läsa igenom hela Z, men det hjälper ju inte om du behöver ha Z i slutet av ett ord. Men det är ett jäkligt bra uppslagsverk när folk lägger skumma ord som man är beredd att svära på att inte är ord!

som fez :D
 
Sv: Wordfeud

kl

Här finns en till som är lätt WF beroende. Spelar gärna en match, svenska, svenska strict eller engelska.

PikTrumf heter jag på WF.
 
Sv: Wordfeud

Alla bokstäver på en halv spelplan, och den halvan gick på snedden... Dear lord och allt sånt.
Det blev aningens svårmanövrerat på slutet, men så länge jag vinner så kan jag köra på fjärdedelsbräden! :angel: :D
 
Sv: Wordfeud

Jag brukar väl aldrig sparka i din vältränade rumpa?! Det här är väl första gången min fettreserv till ändalykt INTE får pyngel av dig?!...
 
Sv: Wordfeud

50-50 kanske? Det känns som om jag förlorat mycket mot dig (även om jag förlorat oftare mot Kaifas förstås). Eller så är mitt minne uselt. :D
 
Sv: Wordfeud

*kl*
Om nån här spelade mot mig tills för en dryg vecka sen så beror min frånvaro på att telefonen lämnades ensam med dottern och telefonen är därför nu fuktskadad och oanvändbar :angel: Jag återkommer när jag fått tummen ur och skaffat ny telefon!
 
Sv: Wordfeud

MrGry (Gry)
Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)
Lingla (Syrran!) Med hjärta bakom. Ombyte förnöjer!
sandstromp (pontevecchio
LillaMy84 (LillaMy84)
raff452 (trassel)
gern (gern)
MittNyaJag (MittNyaJag)
Camillawes (Breaktown)
tigris81 (tramptass)
mimuz (mimus)
Han_naH (Baggisen)
ordordning (Lobelia)
Boxvin (Basilika)
malumbub (malumbub)
Johanna.Claesson (AraSlei)
Thesaddons (Eliine)
inverterad (ananya)
fikontrad (smulu)
evanna85 (fjordlover)
_kjarni_ (_moa_)
ainon (ainon)
Malma Boris (Snurrigast)
tantalainen (zewz)
lisasfanclub (Blueberry) <- Tycker inte heller om random
MiaOskarson (MosterMia)
Särslöv (TeamLundVer)
Qutte95 ( Pigalle)
virrevurre2 (via)
nette1972 (tictac)
grillskan (Lorpan)
ramonarunds (Ramona)
Aremea (Migo) (spelar gärna på engelska om nån vill det)
Ganti1988 (Missel)
Mistiridge (Zoya)
tussliz (NagelacksBeroende)
Bounce86 (Rumpnissen)
Fishli (Fishli) adda på bara
Sartopas (Sar)
lekis85 (Prittepuff)
unicowrn (eyz)
Seleniko (Dentaku)
:Sandra:.,":.:(Zandrix)

Jag kom på att jag glömt att skriva här att jag har ändrat mitt användarnamn. virrevurre2 är det numera.
 
Sv: Wordfeud

jag rekomenderar att ta hem appen Betapet istället. Precis som wordfeud men man rankas. Mycket roligare, för när man spelar i WF så spelar det ju ingen roll om jag vinner med 300poäng över den andra eller 2 poäng över. I Betapet så får du tex +34 poäng i ranking om du vinner med mycket över den andra osv. Spelar du mot en person med mycket högre ranking än dig själv och lyckas vinna så får du mycket +

När det är ranking inblandat så blir då iaf jag mycket mer taggad att fortsätta spela för att bli bättre å bättre:bump:
 
Sv: Wordfeud

jag rekomenderar att ta hem appen Betapet istället. Precis som wordfeud men man rankas. Mycket roligare, för när man spelar i WF så spelar det ju ingen roll om jag vinner med 300poäng över den andra eller 2 poäng över. I Betapet så får du tex +34 poäng i ranking om du vinner med mycket över den andra osv. Spelar du mot en person med mycket högre ranking än dig själv och lyckas vinna så får du mycket +

När det är ranking inblandat så blir då iaf jag mycket mer taggad att fortsätta spela för att bli bättre å bättre:bump:

Åh precis vad jag skulle skriva :) Tycker också bättre om Betapet, går att spela vid datorn också ju. Jag heter Fishli på Betapet med..
 
Sv: Wordfeud

Och jag tycker det är så jävla mycket tristare. För då kommer de duktiga bara att spela mot varandra, för ingen duktig vill riskera att förlora mycket poäng ifall de råkar förlora mot en lågrankare. Bah. Å andra sidan så saknar jag tävlingsinstinkt utan vill bara ha roliga partier så jag kanske är fel målgrupp för betapet.
 

Liknande trådar

Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 495
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 769
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
907
Senast: Mint
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 248
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp