Bukefalos 28 år!

World of warcraft.

L

Laserklas

Hej. Jag spelar wow. Gör nån annan det? jag spelar 24/7. Jag är leet och imba. Jag chillar i IF och raidar. Hej då.:devil:
 
Sv: World of warcraft.

:rofl::rofl:


Jag spelar också tillsammans med min sambo, syster och min pappa:D
Dock inte så mycket som 24/7..
 
Sv: World of warcraft.

Jag spelar också, men bara en stund då och då. Kör solo än så länge.
 
Sv: World of warcraft.

Trevligt trevligt. Jag spelar på ragnaros alliance. 70 priest. Alla andra?
 
Sv: World of warcraft.

Tss, wow suger. Tacka vet jag Lotro!
 
Sv: World of warcraft.

Spelar alliance på Venture Co och har för tillfället
Priest och druid, level 70.
Mage och hunter, level 62.

Har spelat sen första betan kom ut, så det är ett bra tag nu:p
 
Sv: World of warcraft.

Är de typ inte bara rollplaying servrar? :D Nice iallfall att de finns folk som spelar :>
 
Sv: World of warcraft.

Joo.. men de är knappt några som rollspelar där (tyvärr)..

Argent Dawn är såvitt jag vet en större rollspelsserver:)
 
Sv: World of warcraft.

Jag förstår mig inte på det där spelat. Sambon sitter 24/7. Men jag antar att han har mycket att hålla reda på.
Vet inte alls vart dom spelar eller så, men dom är ett gäng, å han bossar över dom iaf. :D :p

Jag är så insatt...:smirk:
 
Sv: World of warcraft.

Jag har spelat, men tiden räcker inte till numera...Spelade med sambon en hel del, på dunemaul pvp. Sambon var riktigt frälst tidigare och det var raider varje kväll, nu har han insett att det finns viktigare saker i livet även om han spelar en hel del fortfarande.
 
Sv: World of warcraft.

helt plötsligt älskar jag dig, stalker!

fast det var så jävla länge sen jag spelade. satt rätt bra till i ATUK på den gamla goda tiden då vi levde rövare vart vi ville :D
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 322
Senast: Elendil
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 779
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
29 184
Senast: Artline
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp