Kaos (Ulvlek)

Dag 4
Trubbellynch! Fetade röster är de som gällde
Yem röstar på karamelldrottningen
Yem röstar på Lobelia
Yem ändrar röst från Karamelldrottningen till Heffaklumpen
karamelldrottningen röstar på Heffaklumpen

Karamelldrottningen röstar på Lobelia
fio röstar på Heffaklumpen
fio röstar på Lobelia
Heffaklumpen röstar på fio
Heffaklumpen röstar på Lobelia
LenaH röstar på heffaklumpen

LenaH röstar på karamelldrottningen
Klara röstar på heffaklumpen
Klara röstar på Lobelia
QueenLilith röster på Heffaklumpen
Queenlilith röster på Lobelia
lobelia röstar på Yem
lobelia röstar på Karamelldrottningen
Lobelia ändrar röst från Yem till Heffaklumpen (dold röst på heffaklumpen)
Qitis röstar på LenaH
Qitis röstar på Heffaklumpen
Ska man göra det så ska man göra det ordentligt? ;):rofl:
Lika bra att få alla röster på sig om man väl ska bli lynchad? :D
 
Aha, äh, det är lugnt! ❤️😊

Någon måste ni ju rösta på och det var ju ganska kul att verkligen ALLA röstade på mig 😂
Jag vet inte vad du gjorde eller inte gjorde men nånting hände visst. Trodde verkligen inte att ALLA skulle rösta på dig. Så här i efterhand var det ju bra att jag inte ändrade i sista minuten till lobelia. Det hade inte hjälpt ändå. Och säkert bara förvirrat ännu mer :cautious:
 
Jag vet inte vad du gjorde eller inte gjorde men nånting hände visst. Trodde verkligen inte att ALLA skulle rösta på dig. Så här i efterhand var det ju bra att jag inte ändrade i sista minuten till lobelia. Det hade inte hjälpt ändå. Och säkert bara förvirrat ännu mer :cautious:
Nu kan jag i alla fall skryta med att jag var god och fick alla att rösta på mig, hur många kan göra det? Eh... om det nu är något att skryta med... :rofl:;)

Edit: Och jag var faktiskt ganska nöjd över att få sitta i goda lyan sen :)
 
Jag är glad att jag stoppade lynchade i dl2 , men ångrar att jag inte redan gjorde det i DL1. Men trodde ju @cirkus var ond ju !
Och glad att min Borgmästarröst på @Elo fick ut henne. Misstänker att lyan faktiskt hade koll på ledarvargen( iom lobelias dolda röst på Karamelldrottningen)
Jag vet inte om de andra trodde mig men jag trodde Elo var min kompis.
 
Jag va helt säker på karamell va ond, så Yem lyckades övertyga mig om hon va mindre ond än Karamell :D;)

Jag hade annars mitt sikte på Yem ganska länge!
 
Skönt att Qitis äntligen är död🤣
Tack för spelet @Madalitso och @Derring-Do .😊
Ja jag anar att ni var liiite frustrerade över min godförklaring och inte lyckas ta kål på mig :rofl:
Jag skrev ju faktiskt rätt upplysande (utan att göra det )i dl 2 om nu någon tänkt på det ?
Oj det var värst vad blickarna dras till mig?
Förstår ju att det kan funderas över mig men eftersom jag vet min roll så blir jag fundersam ändå.
Kanske mest mot Yem som direkt i sitt första inlägg idag direkt röstar på mig. Faktum är att hon bara har två inlägg leken så här långt. Och i båda har hon röstat.
Hjälper det goda att ”syna” mig så varsågoda, även om jag tror det hjälper onda bättre
Men kanske bättre så , så kan blickarna riktas någon annan stans sedan än att bara ”fastna” på mig ?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 010
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 923
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 635
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp