Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag vet inte vad som tagit i Buke på senaste tiden. Har varit hängiven läsare sedan mitten av förra decenniet och medlem sedan 6 år...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
17 363
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag började läsa Bukefalos-trådar regelbundet när jag var typ 8 år gammal. Det var år 2005. Sedan dess har jag varit en hängiven läsare...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 782
Senast: cili
·
  • Låst
Dagbok Bara liten update på vad som hände efter min urspårade tråd... Ringde ner till tandläkaren på måndagen för att berätta om min...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Har tänkt på detta rätt mycket på senaste tid, av anledningar som jag kommer att nämna nedan. Vet inte egentligen varför jag skriver...
2
Svar
33
· Visningar
5 084
Senast: warg
·
  • Låst
Dagbok Nu är det "jullov" utan schemalagda grejer att göra i skolan och därmed har jag tid. För mycket tid. Hjärnan har gått på högvarv - i...
Svar
12
· Visningar
1 553
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Dagbok Igår var en helt fantastisk kväll för min del. Det var nämligen både terminens och hela 2017 sista finsittning, på en mycket fin...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 077
Senast: spinxx
·
  • Låst
Dagbok (Ursäktar extremt rörigt inlägg) .... Vet inte vad som hände nyss. Var på ett studentevent (Gasque) nu under kvällen, och kom hem för...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 790
Senast: Killaloe
·
  • Låst
Dagbok Nattliga tankar och funderingar, tillika mitt första dagboksinlägg. Ursäkta om det blir rörigt. För några dagar sedan skrev jag i...
2
Svar
29
· Visningar
2 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp