Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Vill bara skriva av mig lite. Har sjuk ångest- och stresspåslag sen det började bli tal om att slopa restriktionerna och inte klassa...
Svar
16
· Visningar
1 692
Dagbok Jag var på anställningsintervju för en tjänst och gick sen vidare till intervju nummer två på tjänsten. Allt kändes jättebra, en...
Svar
3
· Visningar
798
Dagbok Är lite orolig för att ta vaccin mot covid 19. Jag vill absolut ta det jag vill kunna leva vanligt igen och inte vara rädd för att dra...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: TeamLundVer
·
Dagbok Det har jag kommit in i just nu. Jobbar hemifrån, allt är en grå oformlig massa av likadana dagar. Jag har slutat åka buss sen de...
Svar
11
· Visningar
1 204
Senast: Luff
·
Dagbok Ja inget ovanligt problem i detta landet jag vet. Men jag känner mig ändå lite ledsen över det. Vi har kamperat ihop i 17 år och jag...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: nullo-modo
·
Dagbok Har ångest över det mesta just nu. Att börja jobba i slutet av veckan. Egentligen är inte mitt jobb så dåligt, har bra arbetskamrater...
Svar
0
· Visningar
303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp