Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vilket/vilka har du? Är du nöjd? Är dödligt less på att slåss med Winamp och Windows Media Player. Vad har du för brännarprogram?
Svar
15
· Visningar
1 270
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Jag tycker att mellanrummet mellan bokstäverna i mina inlägg på min blogg är för långt, hur ändrar jag detta? Vad i koden ska jag leta...
Svar
4
· Visningar
2 522
Senast: nidron
·
IT & mobiler min hyresvärd ska installera ett nytt nät och det ger mig möjlighet att välja en annan internetleverantör. men när man tittar på...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: aiquen
·
L
  • Låst
IT & mobiler Jag kan inte få någon användarbild:confused: jag fattar verkligen inte hur man gör? Jag är urusel på sånt här:angel:
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Gnist
·
D
IT & mobiler Att centrera en div är inte svårt, men hur gör man om man vill få den att ligga precis i överkant på sidan? Om css-koden ser ut som...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: meodeo
·
X
IT & mobiler Ni vet såna där spel där man ska hitta grejer o ta sig från rum till rum. :p Har ni tips på några såna? Och ja, jag har tråkigt:crazy: :D
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 378
Senast: Fridoliin
·
P
IT & mobiler Hejsan, nu är jag inne på min gamla dator för jag har fått ett virus på den andra och jag vet inte vad jag ska göra kan någon här hjälpa...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Pretty
·
IT & mobiler Vi måste av vissa orsaker behålla den gamla datorn men jag skulle vilja slippa den stora klumpiga skärmen på skrivbordet och bara...
Svar
16
· Visningar
1 604
Senast: Baka_kun
·
I
IT & mobiler Vad har ni för datorer? Min nuvarande är en kass sak som har en del år på nacken! Nästan skrattretande! Operativsystem: Windows 98...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 095
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Hej på er! Nu är det såhär att jag har en Canon IXUS 65 och ska ladda in några bilder i datorn från kameran. (Detta har jag btw...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Modest
·
IT & mobiler Vilken sorts usb-sladd passar till ett PSP? Det är väl rätt bra att ha en sån? Funderar på om kanske den sladden jag har till kameran...
Svar
2
· Visningar
1 307
Senast: mysboll
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en digital systemkamera. Idag har jag en "vanlig" digital kamera, Panasonic DMC-LC70 . Jag vill ha en kamera som...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 384
Senast: whipsy
·
F
IT & mobiler Vad har ni för tips till oss med Nikon D50? Och vilka har en Nikon D50? Vilka objektiv använder ni? Jag har ett 55-200 mm. och ett...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: Kuckeliku
·
K
IT & mobiler Följande felmeddelande fick jag när jag försökte validera min hemsida. Vad betyder det och vad gör jag åt det? No Character Encoding...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: nidron
·
IT & mobiler Ja jag funderar på att skaffa mej en ny data, en bärbar. Någon som har några tips på vad jag ska leta efter eller vad som kan tänkas...
Svar
17
· Visningar
2 667
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler min dator låter skitmkt efter en stund när den varit igång, låter typ som en damsugare, varför gör den det? :O
Svar
2
· Visningar
874
Senast: moiran
·
  • Låst
IT & mobiler Hej. Jag har råkat klicka i "Prenumerera på XXX rss-ström" på en kompis pixbox sida. Är lite jobbigt när det nu kommer små meddelanden...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hej. Har köpt mig en Digital Systemkamera. Ibland när jag fotar så blir bilderna alldeles för ljusa på vissa ställen tex himmlen. I...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Kuckeliku
·
P
IT & mobiler haha jag fick en imac data för någon dag sedan och har typ presis lärt mig hur man ens går in på internat. haha sjukt tvärt om en vad...
Svar
4
· Visningar
709
Senast: pollan
·
IT & mobiler Hur gör man om texten till konturer?? Har totalt glömt bort det! (ska lämnas till tryck)
Svar
2
· Visningar
1 289
Senast: milly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp