Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ja haha satt och tänkte på det spelet häromdagen, finns det någonstans på nätet så man kan spela det utan att ladda ner? Vill spela det...
2
Svar
27
· Visningar
2 161
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Fick ett spel via msn som en vänlig bukare delade med sig av. Nu när jag skulle packa upp filen så hände inget, eller jo den räknade...
2
Svar
25
· Visningar
1 786
Senast: R8n
·
K
IT & mobiler Jag ska köpa en ny dator, men kan inte bestämma mig... Det står mellan dessa två: LG Pro/F1 Express Dual...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur mycket el drar en data i vänteläge jämfört med när den är "på"? Min kombo har haft sin data på i vänteläge dygnet runt sen i...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: j_m_b
·
IT & mobiler Ska bränna över mina filmer som jag tagit med digitalkameran och de ligger nu i mina dolument. Jag har suttit i 50 min o bränt över...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: mysko
·
S
IT & mobiler Varför är det egentligen 2 högtalare till datorer och inte bara en? dum fråga ja :p
Svar
6
· Visningar
757
Senast: Fossing
·
IT & mobiler Som ni ser 'r inte datorn riktigt normal om jag ska g;ra en s[n h'r> ;) s[ blir det s[ h'r> <( Och ni ser ju att det 'r flera...
Svar
5
· Visningar
688
Senast: Modest
·
IT & mobiler Kattdjäveln hoppade på min laptop och ändrade nån inställning! :mad: Nu sitter alla iconer + internetknappar upp i överkanten! Hur...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Modest
·
IT & mobiler Kan man ändra någon inställning så att jag kan göra mellanslag med någon annan tangent än själva mellanslagstangenten? Råkade nämligen...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: Smalle
·
S
IT & mobiler Hur tar man bort så man slipper få nyhetsbrev från Itunes? jag får sånna varje dag grrr, jag vill inte ha dom!:mad:Hur gör man? och ja...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: meodeo
·
T
IT & mobiler Någon som vet vilken tangent man trycker på om man vill kopiera hela datasidan??? OM ni förstår vad jag menar :angel: Har kunnat, men...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Modest
·
IT & mobiler Snabbguide till Photobucket Så här skaffar du dig ett konto. *Gå till www.photobucket.com *Klicka på Join Now! *Fyll i dina...
Svar
19
· Visningar
3 588
Senast: Fazer
·
T
IT & mobiler Jag har en video på mobilen där pojkvännen rider min häst (eller ja, han åker runt på honom barbacka :p) som jag skulle vilja skicka...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Stalker
·
E
IT & mobiler finns det något sätt man kan kopiera en text, utan att klicka på höger musknapp och sedan på kopiera?:) nämligen så att en på min...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Cavello
·
IT & mobiler Såg just Dr Phil om internätbedrägerier där någons foto norpats och användes i bedrägerisyfte. Någon av Dr Phils medarbetare hittade...
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: Pellur
·
S
IT & mobiler Har precis laddat hem IrfanView och fattar inte så mkt. :confused: Kan man ta bort saker i bakgrunden t.ex. staket, bilar och sånt? Hur...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Elftor
·
C
IT & mobiler Hur fasen får jag det att fungera? :cool: *oteknisk*
Svar
3
· Visningar
741
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Ofta när jag är inne på buke/lunar/bilddagboken eller liknande sidor förvinner ÅÄÖ. Men det är bara när jag sitter på laptoppen. vad...
Svar
13
· Visningar
3 053
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Ja, nu har vi lyckats få trojan horse på datorn, jag har kunnat lokalisera vart den är någonstans men har låtit den vara (är osäker på...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Vad göra? När jag öppnar Den här datorn så hänger den sig och det står programmet svarar inte, när jag försöker stänga det :crazy:. Har...
Svar
10
· Visningar
1 058
Senast: Attjoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp