Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Någon som vet vilken tangent man trycker på om man vill kopiera hela datasidan??? OM ni förstår vad jag menar :angel: Har kunnat, men...
Svar
9
· Visningar
1 076
Senast: Modest
·
IT & mobiler Snabbguide till Photobucket Så här skaffar du dig ett konto. *Gå till www.photobucket.com *Klicka på Join Now! *Fyll i dina...
Svar
19
· Visningar
3 576
Senast: Fazer
·
T
IT & mobiler Jag har en video på mobilen där pojkvännen rider min häst (eller ja, han åker runt på honom barbacka :p) som jag skulle vilja skicka...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Stalker
·
E
IT & mobiler finns det något sätt man kan kopiera en text, utan att klicka på höger musknapp och sedan på kopiera?:) nämligen så att en på min...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Cavello
·
IT & mobiler Såg just Dr Phil om internätbedrägerier där någons foto norpats och användes i bedrägerisyfte. Någon av Dr Phils medarbetare hittade...
Svar
10
· Visningar
1 340
Senast: Pellur
·
S
IT & mobiler Har precis laddat hem IrfanView och fattar inte så mkt. :confused: Kan man ta bort saker i bakgrunden t.ex. staket, bilar och sånt? Hur...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Elftor
·
C
IT & mobiler Hur fasen får jag det att fungera? :cool: *oteknisk*
Svar
3
· Visningar
741
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Ofta när jag är inne på buke/lunar/bilddagboken eller liknande sidor förvinner ÅÄÖ. Men det är bara när jag sitter på laptoppen. vad...
Svar
13
· Visningar
3 050
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Ja, nu har vi lyckats få trojan horse på datorn, jag har kunnat lokalisera vart den är någonstans men har låtit den vara (är osäker på...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Vad göra? När jag öppnar Den här datorn så hänger den sig och det står programmet svarar inte, när jag försöker stänga det :crazy:. Har...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Mitt bredband strular hur mkt som helst, ligger nere flera ggr om dan.När jag felsöker via msn står det att min gateway är offline. Vad...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: AnnaKarinA
·
IT & mobiler Min dator började med detta märkliga igår. Det bara klickade till i den och sen bara starta den om sig, stängde av sig , och sen...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Stalker
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har en dator nu med tyskt windows och det gör att även msn blir på tyska, skitkul, not! Kan man byta språk på msn?
Svar
5
· Visningar
5 856
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Jag satt och läste lite om ostindienfararen. Där står det att dom har internet via smalband. Vad är det och hur fungerar det ute på dom...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Skydark
·
  • Låst
IT & mobiler Ska lägga upp en bild på en säljesannons där bilden får vara max 75 kb. Men min bild är för stor. Finns det något program i datorn där...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Pazuzu
·
S
IT & mobiler Fast nu är det min laptop som krånglar:(. Skulle lyssna på en låt via Windows Media Player och upptäckte att det inte kom nåt ljud alls...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Skuggabaldur
·
E
IT & mobiler Varför har ni så långa sidor? Nu kan jag inte komma ner längst ner, och kan inte, tex, överhuvudtaget, se, mitt eget inlägg, som jag...
2
Svar
35
· Visningar
2 407
Senast: malumbub
·
S
IT & mobiler Helt plötsligt fungerar inte musen på datorn. Det är en optisk mus eller vad man säger. Vi provade med musen jag har till min laptop men...
Svar
10
· Visningar
3 027
Senast: Skuggabaldur
·
L
  • Låst
IT & mobiler Har vid vissa trådar försökt lägga ut bild, men hur i hela friden - GÖR MAN??????????????? Snälla, kan någon hjälpa mig? :o :o :o
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Zaga
·
E
IT & mobiler ..eller är det bara jag som är dålig fotograf? Jag fick en Canon Powershot S3 IS i julas och den är jättebra på alla vis utom att det...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Nortra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp