Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Fick hem min nya systemkamera idag. Har varit ut och fotat lite men den krånglar. Ibland kan man inte ställa in bländaren på lägre än...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Jag har en film i formatet .img som jag skulle vilja bränna till dvd, men varken windows media player eller nero kan bränna den då det...
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: Nafayette
·
C
IT & mobiler Har sett en hel del trådar med photoshop bilder, och alla är så fina:love: :love: Men vart har ni lärt er allt? Jag har photoshop 7.0...
2
Svar
23
· Visningar
2 301
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler Har ni några tips? Märken, modeller?
Svar
14
· Visningar
1 291
Senast: moiran
·
K
  • Låst
IT & mobiler Hur får man bilderna direkt i inlägget här på buke? :confused: Jag har mina bilder på pixbox,. :bow:
Svar
1
· Visningar
722
Senast: nidron
·
M
IT & mobiler Ni vet när man söker på till exempel Eniro, då sparas sökningarna ibland och kommer fram i en liten "ruta" nästa gång man söker på...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: moiran
·
  • Låst
IT & mobiler Varför kan jag inte lägga in så att bilden syns direkt i tråden? Använder pixbox och det har ju funkar förut. Men varför inte nu? Det...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Har läst en del trådar här men hittar inga bra svar. Jag har fn ett program som heter Sonic och som följde min dator. Det är plättlätt...
Svar
1
· Visningar
2 646
IT & mobiler nån som testat deras usb-modem? funkar det bra?
Svar
6
· Visningar
986
Senast: malumbub
·
S
IT & mobiler Nu tror jag att det spökar på riktigt i min dator. Jag kan inte skicka mail när jag sitter med min bredbands leverantör. Då får jag...
Svar
9
· Visningar
4 575
Senast: Skydark
·
P
  • Låst
IT & mobiler Jag skulle verkligen behöva hjälp med att aktivera wap browsern på min mobil eftersom jag MÅÅSTE tanka ner en grej...
Svar
1
· Visningar
1 232
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Min portering från telia till Glocalnet vart klar idag, och efter lite krångel fick jag adsl:et att fungera igen. Nu lite senare på...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: mobelhandlarn
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp.. Mina barn har varit på datorn nu och de har gjort så att fältet längst ner där det står när man öppnar en...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: ika77
·
  • Låst
IT & mobiler De är så att jag inte kunde komma in på min MSN för några månader sedan så jag fick starta en ny. "jobbigt"..... Men nu vill jag jätte...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler varför gåt det itne att bränna den här plattan till datan?:confused: verkar somominga "Track" går att bränna..varför? Kan man göra...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: NaTTa
·
IT & mobiler Vem skulle kunna tänkas ha möjligheten (mot betalning) att spela över en VHS till DVD? Tänkte om det finns någon internetfirma eller...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Shenzi
·
  • Låst
IT & mobiler Kan man ändra? Isf hur?
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Ragatan
·
I
  • Låst
IT & mobiler Jag har en film som är filmad med en vanlig digitalkamera, men filmen går inte att fixa i Windows Movie Maker. Det kommer upp en ruta...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Ragatan
·
  • Låst
IT & mobiler Sitter och försöker göra om lite bilder med det går inte så bra :angel: Vill ha en naturbild sen hästen lite transparent i...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Ragatan
·
  • Låst
IT & mobiler Vet nån om man kan ladda ner nya smileysar o animeringar att använda i sms i mobilen? Har kollat tillverkarens hemsida under...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp