Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En norsk kompis bad mig kolla upp om ett naturläkemedel mot allergiska symptom i luftvägarna -hösnuva, svullnad mm, fanns i Sverige. Det...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag har väntat på att någon skulle starta en tråd, men nu kan jag inte vänta längre :p. Fast det är med mycket blandade känslor jag ser...
2
Svar
30
· Visningar
2 272
Kropp & Själ I kategorin udda prylar kom nu tagel. Kan man köpa det? Jag har en gammal gunghäst som skulle behöva ny svans och man ehuru den gamla är...
2
Svar
23
· Visningar
2 674
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Varför får en del svårt att sova när det är fullmåne? Jag blir liksom inte trött fast jag borde sova för länge sedan, när jag väl...
2
Svar
25
· Visningar
3 843
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Jag kom över en begagnad Crescent Fyre som jag gärna skulle vilja ha lite mer information om, men det verkar omöjligt att googla sig...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Cera
·
Kropp & Själ Hej! Detta kanske är en dum fråga men jag blir lite orolig så jag har två frågor. Jag fick P piller utskrivet och jag skulle börja ta...
Svar
8
· Visningar
6 541
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Hej behöver tips och råd om hur jag ska få upp min vikt igen. För några veckor sedan så beslöt min sambo och jag att vi skulle separera...
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ Vad ska man säga? Lyckades få ett slag/tryck mot handen vilket resulterade i en trolig kraftig stukning av tummen. Hörde själv att den...
Svar
9
· Visningar
1 423
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Finns det någon bra sida där man kan få tag på 90-tals kläder? Om man tänker typ christina applegate i våra värsta år, kelly från saved...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ En kort fråga. Operera eller inte? Söker erfarenhet från er som opererat. Det hade kunnat vara betydligt värre än det är, men jag har...
2
Svar
29
· Visningar
4 376
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Är det någon mer än jag som lider av detta? Har ni varit hos läkare för det? Opererat kanske? Jag var hos läkare när jag var yngre men...
2 3
Svar
44
· Visningar
14 812
Senast: Emuliiaa
·
Kropp & Själ Är dyngförkyld med allt vad det innebär, mina föräldrar var snälla och handlade lite åt mig i måndags. Vet att jag gick ut i hallen och...
Svar
2
· Visningar
6 614
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Blev opererad i fredags för pilonidalcysta som sitter precis mellan skinkorna vid svanskotan. Gjorde så fruktansvärt ont så de operera...
Svar
13
· Visningar
10 209
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Hej idsg är det min födelsedag. Det som jag har fått just nu är : Pengar The wampire diaries godis påslakan överkast blommor...
2
Svar
21
· Visningar
1 667
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har nu av olika skäl fått ge upp hormonpreparat. Vi har länge kört med både kondom och hormonpreparat då jag är rädd för oönskad...
2
Svar
29
· Visningar
3 796
Senast: Aslan
·
Kropp & Själ Jag håller på och flyttar, ska bli sambo :love: Något jag verkligen ser fram emot. Men, det gör mig ont att behöva göra mig av med en...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 944
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ ...eller paleo-inspirerat? Jag utmanade mig själv på en "Whole30" nu i augusti, och det har väl gått rätt bra än så länge. Min största...
Svar
15
· Visningar
1 305
Senast: majola
·
Kropp & Själ golit har gjort en golit-gallup-enkät-undersökning bland registreade användare och fått fantastiska reslultat. golits biceps har vuxit...
Svar
5
· Visningar
709
Senast: golit
·
Kropp & Själ Min fråga är, har någon här haft ljumsk-/eller lårbråck? Hur känns det? Blev det bättre/sämre? Kan fysisk aktivitet förvärra bråck? Har...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Jag har lyckats ge mig själv nageltrång på inte bara en, utan två av mina stortår. Det gör så jävla ont! Jag försökte mig på lite...
Svar
12
· Visningar
1 186
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp