Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag behöver förslag på aktiviteter/saker/etc. som man blir glad av och/eller mår bra (bättre) av. Det är såklart individuellt vad som...
2
Svar
21
· Visningar
2 828
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Jag har sedan före sommaren haft/upptäckt en knöl på halsen i storlek med en puttekula. Upptäckte den efter jag sett mig själv på kort...
2
Svar
36
· Visningar
13 768
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Idag gjorde jag en koloskopi, det såg tydligen normalt ut men de tog prover från tarmen som ska skickas in för analys. Blev också kallad...
Svar
9
· Visningar
1 379
Senast: Agapi
·
Kropp & Själ Jag har insett att min mage inte tål quorn - jag får hemsk magvärk i upp till 7-8 timmar efter att jag ätit quornprodukter - vilket är...
2
Svar
31
· Visningar
16 612
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jaha nu har jag köpt ett par kjolar och tänkte börja ha det igen. Jag är en byxtjej egentligen men för många många år sedan fick jag...
Svar
14
· Visningar
2 701
Kropp & Själ Hur effektiv är vattenträning om man jämför med typ vanlig gympa. Kan man gå ner i vikt med hjälp av vattenträning?
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Hellooo alla! Var ett tag sen jag skrev något här nu, men nu är jag tbx och undrar över en grej som jag hoppas ni är intresserade av...
2
Svar
20
· Visningar
3 059
Kropp & Själ Efter 13 år med hormoner så får det räcka. Jag funderar på kopparspiral. Hur lång tid brukar det ta för att få en tid för insättning? Är...
2
Svar
21
· Visningar
4 492
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Tror att jag inte är ensam om denna situation. för att gå direkt på sak så ser jag mig nästan som arbetslös. jag jobbar ca 2 kanske 3...
Svar
1
· Visningar
840
Kropp & Själ Vet att det finns fler än jag här som lider av det. Hur hanterar ni ert liv? Mediciner? Själv äter jag SSRI, har just fått byta från...
Svar
4
· Visningar
3 712
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Jag är nu inne på dag 11 med feber. Vaknar med låg feber och sen går den upp direkt jag gör någonting. Var borta från jobbet i 7 dagar...
Svar
9
· Visningar
1 709
Senast: Narcissa
·
Kropp & Själ Jag har problem med min hy och har haft det flera år. Jag har tidigare lätt fått finnar, nu får jag mest en massa pormaskar. I alla...
Svar
1
· Visningar
1 140
Kropp & Själ Jag har i 1,5 dygn haft dubbelslag på hjärtat. Mer eller mindre konstant, men oftare kvällstid och ev efter mat. Kan det bero på att...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: MissFideli
·
R
Kropp & Själ Jag sitter och funderar över kokböcker och har ingen som helst koll själv på vad som är bra. Varken jag eller min kille gillar att...
2
Svar
35
· Visningar
2 414
Senast: Enya
·
Kropp & Själ i hur det går till i nio av tio fall att diskutera med rasister på nätet: 1. Rasisten kommer med ett påstående. Inte sällan...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 790
Senast: HeleneK
·
Kropp & Själ Jag piffar gärna upp min jobbuniform med färgglada nagellack. Kul, förutom att naglarna pajar fullständigt. De skivar sönder sig och det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 384
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag dör, hundäcklet hade haft ut hela jävla blöjhinken och käkat. När jag tar upp äcklet hittar jag levande saker som krälar. Jag dör...
Svar
11
· Visningar
3 135
Senast: Stollan
·
Kropp & Själ Fick precis ett sms av min pappas sambo. Pappa är på väg med ambulans till ett större sjukhus än det han besökt för sin åkomma. Han har...
Svar
12
· Visningar
5 676
Kropp & Själ Jag älskar smoothies och är ständigt på jakt efter nya recept. Så sitter ni på ett recept så dela gärna med er. En favorit just nu är...
Svar
7
· Visningar
1 214
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Vad gör man som anhörig till någon som mår väldigt dåligt? Känner mig helt maktlös, har en nära anhörig som bestämt sig för att ta livet...
Svar
17
· Visningar
1 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp