Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag har en Ny mac som jag vill installera en ny hårddisk i. Hur ska jag göra och vad ska jag tänka på? Det är en Mac G3 (grå).
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: CarpeDiem
·
IT & mobiler Någon som har erfarenhet av detta och kan rekommendera (alternativt varna för) något av de olika programmen? Jag antar att man inte får...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: fragansia
·
Q
IT & mobiler hur f*n använder man sig av det?? fattar inte ett jotta! jag har en bild som förnärvarande ligger på mitt "skrivbord" i datorn. men hur...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Qudexco
·
IT & mobiler är det fler än jag som får mellan 50-100 skitmail om dagen???? :confused:Börjar bli jävligt trött på alla mail. :devil:
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Anna
·
IT & mobiler Jag har nyss flyttat och skaffat ny dator och fått bredbandet flyttat. Idag har vi äntligen fått tillgång till internet igen (hurra!)...
Svar
8
· Visningar
895
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler otekniskt som jag är... :o när man lägger ut en bild här, hur ska man då göra så att man ser ett ord(eller mening) istället för...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Fjomp
·
IT & mobiler Nån som vet var man kan ladda ner gratis program som man kan bearbeta sina bilder från digitalkameran i, typ photoshop eller dyligt :)
Svar
3
· Visningar
11 155
Senast: Gammeln
·
E
IT & mobiler :devil: Jag har ett litet problem. För det första kan jag inte se några bilder på buke (varken loggan, smileysarna eller små ikoner och...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: spoff
·
IT & mobiler Har ett gäng tif-filer på en diskett som jag inte kommer åt. Har försökt öppna dem i Photoshop men får bara svaret: could not open...
Svar
4
· Visningar
1 771
Senast: pigleton
·
IT & mobiler Visst borde man kunna använda sin digitalkamera som webkamera på något sätt? om kameran kan spela in rörlig bild...? Om man använder...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Mariew
·
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida åt Kreles ägare, vad tycker ni? Något som inte är bra? www.malmhult.has.it Jag vill inte se hur många som...
Svar
17
· Visningar
1 098
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler Vad tycker ni nu? Det var lite gnäll på förra sidan som såg ut Såhär Nu har jag gjort om den, så den Ser ut såhär! Vad tycker ni?
Svar
12
· Visningar
917
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler Jag har maser med bilder ligandes i datorn som jag skulle vilja visa. Jag vet att man måste ha dem på en sörver. Men hur får man sådana...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: Vicku
·
Y
IT & mobiler Jag har läst om och om igen angånde Truetype och Postscript teckensnitt. Jag förstår bara inte! Kan någon förklara skillnaden för mig...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: yez
·
IT & mobiler Vill skaffa mig en till hårdisk då jag börjar få lite trångt om plats, men vad ska man ha? Funkar det med vadsomhelst eller är bara...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: pigleton
·
IT & mobiler Eftersom jag har kompisar spridda över flera kontinenter vorde det praktiskt att kunna lägga upp bilder på min hemsida som bara är...
Svar
2
· Visningar
1 579
Senast: glittra
·
S
IT & mobiler Hur får man till det så att det blir två spalter med text på en hemsida. Alltså så som man kan göra i Word omman har en punktlista som...
Svar
13
· Visningar
1 882
Senast: Ylva
·
IT & mobiler ...finns det något smart att göra åt det? (förutom att kasta den och skaffa sig en ny dator :smirk:). Har nyss fått byta och är så...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Jag har fått mycket hjälp här inne med sidan och jag vill tacka alla som hjälpt mig, men det lär ju knappast ta slut någon gång. Så här...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: MaximuZ
·
T
IT & mobiler När jag ska starta min dator så kommer detta meddelande upp: Registren kan inte köras. Felet kan avhjälpas genom att starta datorn till...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: MaximuZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp