Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 130
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har en tid tillbaka funderat över det här med psykisk ohälsa hos unga.. Har fler familjer i min närhet som brottas med det och vill...
2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Grazing
·
Äldre "Vad alla inte förstått är att hans eventuella maktövertagande är en global fråga. Om den före detta yrkesmilitären Bolsonaro vinner...
Svar
10
· Visningar
2 010
Senast: vallhund
·
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
46 47 48
Svar
948
· Visningar
52 607
Relationer Vad innebär uttrycket obotlig romantiker för er, alltså vad läser ni in i det? Alla verkar definiera det så olika så när jag...
Svar
15
· Visningar
5 968
Senast: Bison
·
Samhälle ...var rubriken på en insändare i Nya Wermlandstidningen under veckan. En ovanligt intressant insändare, som väckte en del frågor tycker...
2
Svar
39
· Visningar
3 417
Senast: Badger
·
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 299
Senast: Vallmo
·
Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
15 075
Fritid Jag skulle vilja ha ett monster pa hur man stickar, och sedan tovar, lovika vantar. Jag har tillgang till lama ull :love: och lama garn...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag har precis dragit igång projekt städa garderoben. Det blir massor med kläder som jag av ena eller andra anledningen inte vill ha...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: _Elly_
·
Hemmet Jag skulle vilja se massor av bilder på Ikeas kök bodbyn. I både grått och vitt. Vad har ni för färg på bänkskivor, golv mm. Är det...
Svar
10
· Visningar
2 714
Senast: Magnum
·
Äldre Kan ni öppna försäkringskassans hemsida? Fungerar inte alls här hemma... :cautious:
Svar
6
· Visningar
586
Senast: mandalaki
·
Äldre En arbetskamrat har bjudit in till Halloweenfest och vi ska helst vara utklädda. Jag behöver era tips på vad jag kan klä ut mig till...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: cambodia
·
Trädgård & Växter Jag måste göra något åt situatinen här hemma då jag avstår från att vara ute i trädgården pga min granne. Jag har funderat ett par år nu...
2
Svar
31
· Visningar
3 656
Senast: Shaggy
·
Äldre Behöver tips på kläder till vinterbröllop, kommer vara höggravid vid tillfället och räknar med att det antingen är väldigt kallt, eller...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag vet inte ens hur jag ska beskriva detta. Jag har en liten knöl på varje sida om munnen, under tungan. Jag TROR att jag "alltid" har...
Svar
13
· Visningar
11 873
Senast: Spyro192
·
Kropp & Själ Jag har arrangerat en Halloweenmaskerad för barnens kompisar dvs hela kvarterets barn och några till. I kvarteret brevid vårt bor en...
Svar
6
· Visningar
1 294
IT & mobiler Jag vill inte lägga massa pengar på att byta skärm på telefonen då det inte är så värst långt kvar på abonnemanget. Men hur ska jag få...
Svar
12
· Visningar
1 653
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Jag har börjat träna på gym. På obskyra tider nog att vara utan musik. Blir sugen på att ta med något eget för att motivera flåset...
Svar
12
· Visningar
1 449
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur förklara . Jag ska göra men ska försöka så jag kan många vet om att jag nästan har blivit våldtagen av en man i typ 60...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp