Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu har jag gjort något man kanske inte "borde" göra, nämligen söka på nätet efter information om ett läkemedel (eller liknande) man...
Svar
14
· Visningar
4 403
Senast: kem
·
Kropp & Själ Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag mår i dags läget bra men vist kan det gå neråt i perioder jag har ju varit med om en hel del...
Svar
14
· Visningar
953
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag kommer att befinna mig i Malmö i helgen och vill gå ut och äta, men vart ska man gå? Det är två kockar med i sällskapet så gärna...
2
Svar
24
· Visningar
1 090
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ (Hoppas jag valde rätt prefix, hihi) Jag pratar inte om hur jag mår för andra. Jag tjänar inget på det... eller så känns det iallafall...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vad finns det för irländska hemsidor där man kan söka på folk? Om någon gift sig, kan man söka på gamla namnet och hitta nya någonstans då?
Svar
6
· Visningar
333
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Trot jag behöver en ny skrivare men vilken? Vad har ni för skrivare? Är de enkla att använda? Vilka märken är bra? Vill gärna ha en...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Korven
·
Kropp & Själ På kort tid har två stycken försökt övertala mig att prova Zinzinos oljor. Rent spontant så kändes det som ännu ett företag som vill...
Svar
4
· Visningar
6 966
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Har under 10 månader gått ner 34 kg i vikt. Självförtroendet har blivit mycket bättre. Märks bl.a på att antalet selfies ökat i fb...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 931
Senast: Freazer
·
Äldre Hej Är det någon som vet vad siffrorna står för när det gäller t.ex. Boeing 737?
Svar
1
· Visningar
415
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ God kväll Buke, jag lider av PMDS. :wtf: 10-14 dagar av månaden går åt till att försöka hålla mig ovanför vattenytan. Jag blir väldigt...
2
Svar
32
· Visningar
9 347
Äldre Jag ska på en liten fest på lördag och känner mig inte så sugen på att dricka alkohol. Till vardags dricker jag 95% vatten och 5% te och...
2
Svar
29
· Visningar
2 150
Senast: Lion
·
Relationer Jag tror vi alla är "överens" någonstans om att tänker man på att det är dags att lämna sambon så är det dags. Jag tycker inte om att...
Svar
14
· Visningar
1 465
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Nu har det kommit larm från Livsmedelsverket om att palmolja är potentiellt cancerframkallande. Själv har jag undvikit det av miljöskäl...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 590
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Blir jpg-filer större när man kopierar dem? När jag skulle rensa bort dupletter från datorn och jämförde informationen för några bilder...
Svar
3
· Visningar
442
Senast: Anders
·
Hemmet Jag vill ha ett litet smyckeskrin som rymmer mina smycken. Jag har inte särskilt många men mina smyckesskrin är från när jag var barn...
Svar
1
· Visningar
394
Äldre Då huset vi har köpt är i princip obelånat så kommer vi att behöva köpa pantbrev på knappt 2,8 milj. Det kostar ju som bekant pengar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 611
Senast: Calazirya
·
Äldre Fick en helg i London med syrran i julklapp och på fredag är det dags :) har aldrig varit där och vet inte riktigt vad jag vill se. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 287
Senast: sjoberga
·
Äldre Jag identifierat ett irritationsmoment i livet: Ostförpackningar. Den ost jag köper kommer i en enkel "plastficka". Problemet är att...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 261
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Jahopp. Vi kör väl igen då. :D *** Bukes bästa tränings-, kost-, pepp- och välmåendetråd rullar vidare! Gamla och nya medlemmar är...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
74 357
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Vi har en situation på jobb just nu och det är väl allmänt missnöje. Igår kommer det fram att en väldigt kompetent medarbetare sagt upp...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp