Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! Är det någon som jobbat/jobbar på SOS Alarm här? MVH Frida
Svar
0
· Visningar
308
Senast: BusBarro
·
Äldre Själv hade jag inte en tanke på att det var earth hour idag deltog du? Själv tycker jag det är bättre att tänka på miljön genom små...
Svar
17
· Visningar
596
Senast: Solis
·
Äldre Vad har ni för vårskor? Jag har inget mellanting mellan Blundstonekängorna och sommarsandaler. Tänkte mig sneakers, tips! Tipsa gärna...
2
Svar
21
· Visningar
1 496
Senast: Görel
·
Äldre Nu lägger jag det på Vuxna eftersom det inte är specifikt för ett slags djur, men är det någon som har en sån här dekal eller liknande...
2
Svar
29
· Visningar
3 378
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag är lärare, men har de senaste åtta åren jobbat på kundtjänst. Trivs bra, men har börjar tänka på vad jag egentligen vill bli när jag...
Svar
15
· Visningar
1 476
Mat Jag skulle vilja äta mindre kött (främst vill jag minska på det röda köttet och öka mängden vegetariskt och fisk) och för att göra det...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 883
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
34 246
Senast: Paddington
·
Äldre Min grill har haft en tuff vinter/vår. Har totalt missat att locket blåst av så grill-gallret är smutsigt och lite rostigt. Därför...
Svar
1
· Visningar
493
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Ursäkta korspost men det skulle bara vara så intressant att se om en tråd på temat får samma svar på Senior som på Hund. (Korspostandet...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 261
Senast: Rie
·
Äldre hur (länge) är det möjligt att driva aktiebolag med 15 anställda med avregistrerad F-skatt? Är det enkelt att få tillbaka F-skatt och...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Lampan
·
Skola & Jobb Hej! Vid försening av lön, hur stor affär brukar ni göra av det hela? Jag har haft sjukt mycket strul med löner på flera av mina...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 771
Senast: Lickety
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 133
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Drog tydligen på mig en fraktur på ett (?) revben i olyckan. Det gör fortfarande väldigt ont i vissa lägen, även om det börjat bli...
2
Svar
21
· Visningar
8 924
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har ätit tidig lunch och ska ut i skogen en sväng för att ta GPS på nya borrhålet samt göra avsyning av förra borrplatsen. Det...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
50 992
Senast: Soffan74
·
Skola & Jobb Vad tycker ni om att sitta i kontorslanskap? Bra dåligt? Ca 100 människor i samma rum utan avgränsningar?
2
Svar
28
· Visningar
1 432
Senast: starcraft
·
Relationer Ja, hur gammal/ung person skulle ni kunna tänka er att dejta? Och hur gamla är ni själva? Som mitt nick säger, är jag 19 år gammal...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
12 985
  • Låst
Relationer Ni vet vad som gäller! Välkomna hit alla nya, gamla, singlar, sökande mm :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
119 556
Senast: LenaH
·
Äldre Planerar du att gå på någn konsert eller musikfetival i sommar? I så fall vilken? Själv ska jag försöka gå på Latitud 57. Jag var där...
Svar
19
· Visningar
757
Senast: 95johsv
·
Hemmet Hur gör man för att få varmare vatten i duschen? O_o Har bott i huset i 7 år och börjar lessna på att JAG inte får välja hur varmt...
Svar
12
· Visningar
964
Senast: Anders
·
A
Äldre Vi inom Centerpartiet arbetar för en gränslös värld. Människor skall fritt utan begränsningar kunna röra sig mellan länder. Fri...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 453
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp